17. јул 2015.

CNDirect Wish list

Iako sam to mnogo puta želela, do sada se nisam usuđivala da naručujem stvari sa stranih sajtova. Pretpostavljate šta me plaši - poštarina, carina ili neki drugi nepredviđeni troškovi. Imala sam više ponuda za saradnje sa stranih sajtova, ali nijednu od njih nisam prihvatila. Sada sam odlučila da se odvažim i da probijem led. Kada naručeno stigne, biće vam predstavljeno, a do tada vam preporučujem stvarčice koje bi mogli da pregledate kada je u pitanju http://www.cndirect.com. :)


Ovu haljinicu možete da pogledate OVDE. Meni se izuzetno dopada! Dezen je prelep, sam kroj haljine je jako dopadljiv, a ovaj providan dan između gornjeg i donjeg dela mi se takođe sviđa. Pritom košta samo nešto više od 9 dolara. :)


Kao velikom zaljubljeniku u košulje, ova mi definitivno nije promakla. :) U pitanju je teksas ombre košulja, koja je u gornjem delu tamnija, a pri donjem svetlija. Pogledajte je OVDE. Košta nešto manje od 8 dolara i mislim da opravdava cenu. :)


Ovaj preslatki šorts pogledajte OVDE. Tufnice su uvek hit, bar u mom slučaju, ova boja je predivna, a još kada uzmemo u obzir da košta manje od 5 dolara, nepotrebno je bilo šta dodati. :)


Ja sam potpuno opsednuta teksas jaknicama i prslučićima. Već imam jedan sličan ovome na slici, samo bez ove bele čipke, ali ovaj mi je neodoljiv. :) Možete da ga pogledate OVDE. Košta svega 9 dolara, dok sam ja svoj teksas prslučić platila gotovo tri puta više.


Ne znam da li postoji neko ko ne voli ove rančiće. :) Meni su prelepi i prosto ne znam koji bih odabrala kada bih kupovala. Pogledajte ih OVDE. Koštaju nešto više od 7 dolara, što je i više nego pristupačno, jer ih kod nas sigurno ne bi našli po toj ceni. :)


Prelazimo i na šminku. Gledala sam kako naše jutjuberke naručuju ovakve palete i sve su bile jednako oduševljene razmerom kvaliteta i cene. Paletu pogledajte OVDE, a cena od jedva 3 dolara je i više nego dobra!

Šta vam se sa moje liste želja najviše dopada i da li ste nekada imali iskustva sa naručivanjem preko ovog sajta? :)


17 коментара:

  1. Jao kako lepe stvari. Mnogo mi se dopada sorts a i kosuljica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni takođe, naručila sam takav šorts, samo u drugoj ponuđenoj boji, videćemo kakav će biti kada dođe. :)

      Избриши
  2. Nisam narucivala preko stranog sajta. Stvari su divne, pogotovo ranac. Paleta je bas jeftina. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ovo prvi put, videćemo kako će ispasti. :) ♥

      Избриши
  3. Sve stvari su divne, ali ovi rancevi su definitivno na mene ostavili najjaci utisak. Po prvi put mi je mama dozvolila da narucim nesto preko interneta, ali se ne bi usudila za nesto van Srbije. Na sajtu kupoman ima paleta sa velikim brojem senki i bronzera, a pritom su za tu kolicinu izuzetno jeftine. Molim te Anja kada bude stigla porudzbina da kazes kako si prosla sa postarinom posto sam kod tate, a on ce mi sigurno dozvoliti takvu kupovinu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, napisaću post kada mi stvari stignu. Poštarina je već uračunata u iznos koji sam imala na raspolaganju, a na meni je samo da pratim carinu. Videćemo kako ću tu proći, mada mislim da neće biti previsoka, s obzirom na količinu stvari. :) ♥

      Избриши
  4. Sve stvarčice su divne zaista. Mislim da sam naručivala sa ovog sajta i sve je bilo okej. Nedavno sam naručila sličan ranac i jedva čekam da stigne. Super post. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tim rančevima sam oduševljena. Ovog puta ih nisam naručila, ali jednom sigurno hoću. :) ♥

      Избриши
  5. Divne stvarčice i sjajno napisan post! Imam potpuno isti crno-beli ranac kao na petoj slici. <333

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, videla sam u outfit postu i savršen je! ♥ *-*

      Избриши
  6. Kosulja je prelepa... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ranac je savršen kao i šorts,košulja.Naručila bih ranac ali se plašim kao i ti carine i mislim da se neće baš isplatiti..

    http://marequeens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Danas sam baš bila u gradu i videla sličan ranac, 2000 dinara!! :o
    Odličan post!! Najviše mi se sviđaju Prsluk i šorc na tufnice!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe stvari, u zadnje vreme me najviše privlače cvetne stvari. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Iskreno , sviđaju mi se SVE stvariiii !!! Pogotovo ombre košulja. Ja bih je nosio da sam žensko u... na javnima mestima , a u realnosti , možda samo po kući haha xD Takođe , mogu li da dodam da su rančići neodoljivi *_* !!!

    ОдговориИзбриши
  11. Sve stvari su prelepe. ♥♥♥ Cvetni print obozavam! ☺

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши