24. јун 2015.

5 omiljenih domaćih jutjuberki

Kada je Andrijana izbacila post o omiljenim jutjuberkama, setila sam se da se među silnim postovima u radnoj verziji nalazi i jedan sličan koji sam odavno započela, ali ne i završila. Sada je i on došao na red. :)

Od kada sam prošlog leta naišla na video Bethany Mote, postala sam opsednuta, prvo njenim kanalom, a onda i svim drugim jutjuberkama koje sam postepeno 'otkrivala'. Ona me oduševljava. Njena energija, njene ideje... i sada se rado vraćam videima koje je snimala u vreme kada je imala manje obaveza i kada su oni išli mnogo češće. Jedno vreme sam gledala samo strane jutjuberke, jer je naših bilo malo, ali u poslednje vreme sam više zainteresovana za naše, najviše zbog toga što nam prikazuju mahom pristupačne drogerijske proizvode. Nisam želela da pišem o stranim jutjuberkama, jer su takvi postovi česti, a i gledam slične devojke koje gledaju skoro svi. Zapravo, pomoću blog postova sam mnoge otkrila i zavolela. :) Želela sam da pišem o našim devojkama, jer se mnoge trude oko toga da i na našim prostorima snimanje za YT zaživi.


1. Ana 2 Cats
YouTube kanal: OVDE


Ljudi moji, ja nju obožavam! Da, tačno je da ona koristi mahom skupe proizvode, ali volim njen smisao za humor i to što je opuštena pred kamerom! Skakala sam od sreće kada je rekla da je trudna i mislim da ću u avgustu, kada se porodi, slaviti onako sama za sebe, kao da mi je neko stvarno blizak (luda sam, znam :D). Omiljeni video mi je onaj u kome je Laki šminka, jer je on najveći kralj, a Lena i Stela, njeni psi, su preslatki. :)

2. Zorannah
YouTube kanal: OVDE


Ko nju još ne prati? Stvarno cenim sav njen trud oko bloga, vlogovanja, snimanja tematskih videa na YT-u itd. Činjenica je da ima sjajan stil. Nakon svega što joj se desilo u poslednje vreme, ona je krenula dalje, ni u jednom momentu nam slikama ili videima nije pokazala da je ljuta, nervozna ili tužna i mislim da u tom smislu svima treba da bude uzor. Život uvek ide dalje, šta god da se desi. :)

3. Vina
YouTube kanal: OVDE


Posle Zorane, usledila je Vina. Nju sam sasvim spontano otkrila, tačnije izašao mi je njen video sa strane i postepeno sam počela da je pratim. Ne slažem se uvek sa svim njenim tvrdnjama i stavovima, ali dopada mi se to što je iskrena u vezi recenziranja proizvoda i dosta toga sam kupila upravo na njenu preporuku. Takođe, vrlo je pozitivna i redovna kada je u pitanju izbacivanje videa. :)

4. Jana Dačović
YouTube kanal: OVDE


Ono što mi se kod Jane najviše dopada, jeste to što se ne trudi da joj svaki video bude recenziranje, kupovina kozmetike itd. Ona se ponaša u skladu sa svojim godinama i mislim da je u tom smislu sjajna! Jednom prilikom sam joj pisala na Fejsbuku, jer me je zanimalo nešto sa čim ona ima iskustva i ljubazno mi je odgovorila na poruku i mislim da je ta interakcija sa gladocima jako važna. :)

5. Emilija Milojević
YouTube kanal: OVDE



Ono što mi najviše smeta, jeste veliki broj dislajkova na Eminim videima. Ja njene videe pratim od samog početka i sviđa mi se što bukvalno svima odgovori na Fejsbuku, Instagramu itd. Obooožavam njenu mamu, žena je stvarno draga, pametna, ma stvarno je neko ko lako može da ti bude uzor. Astrica je preslatko biće, Ema je skroz normalna, prirodna i ja vam je preporučujem. :)

Pored njihovih, volim da pogledam videe Marije Žeželj, Tanje Medić, Tatjane Bele, ThePSare i Ane Minić (mada već dugo ne snima, divna je i svi njeni videi su savršeni).

Da li mi vi nekoga preporučujete i koga vi posebno volite da gledate, ako uopšte pratite naše jutjuberke? :)

40 коментара:

  1. Meni se dopada i Madam M, ali zadnji put kad sam pogledala njen kanal nije bilo novih videa. Od skoro pratim i Yasserstaina. Ni ja se ne slažem uvek sa Vini nim tvrdnjama, baš sam skoro ogledala jedan njen baš star video i komentari su bili verovatno skroz suprotni od onog što je očekivala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledala sam sve videe Madam M, dok je još snimala, ali sada je nema. :/ Yassterstaina takođe jako volim da gledam, on je prava YouTube zvezda! :)

      Избриши
  2. Odličan izbor jutjuberki, sve navedene su zaista odlične i trude se oko svog kanala! Meni je Ann Drea bila slatka i imala je kvalitetne videe, ali sada vrlo retko snima, onda Milica https://www.youtube.com/channel/UCn2lcW7yIBX1g0aFD2OjwLw , Nina Prodanovic, minnieninnie, Maja BeCreative. Super post Anjicee! <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ann Drea je, kako kažeš, imala jako kvalitetne videe, ali ja ne volim tu neredovnost kod nje. Nekada je ubacivala videe jednom mesečno ili jednom u dva meseca, a sada je već dugo nema. :/ Pratim Maju, ali ne i druge dve devojke, tako da ti puno hvala na predlogu, pogledaću njihove videe! ♥

      Избриши
  3. Obožavam Anin kanal i ja sam bila mnogo srećna kada sam saznala da je trudna. Ali što se tiče Janinog kanala, moram da kažem da je ona samo jedno uobraženo derište.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Jana skroz okej, ali naravno, svako ima svoje mišljenje. Isto tako često čujem da oni koji prate Vinu ne vole Anu i obrnuto. :)

      Избриши
  4. Ja jako cijenim Zorannah, jer iako joj je umrla mama, nastavlja biti aktivna, a to rijetko tko može. Meni je stvarno uzor, i mislim da bi svakome trebala biti. Ona je pravi dokaz da poslije kiše dolazi sunce ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, u potpunosti. Šteta je što je neispunjeni ljudi najviše kritikuju zbog toga što se bavi blogovanjem i na taj način zarađuje. Neka oni to rade, pa će videti koliko to rada iziskuje. ♥

      Избриши
  5. Sve ih pratim osim Vina.Obozavam Anu.
    Ti si je vec jednom spominjala cini mi se ili sam ju vidjela na tvom mobitelu uglavnom sam ju pocela da gledam i stvarno je jako smijesna,vesela,zabavna.
    I meni je jako drago sto je trudna.
    Sto se tice Jane,naravno najbolja.Kao sto si i rekla ponasa se u skladu sa svojim godinama :).
    Zorannah,mislim ko nju ne prati stvarno?
    Ja bih ti preporcucila da posjetis i Aleksandrin kanal.Na youtubu se zove Aleksandra S.
    Ona je preslatka i ima prelijep glas :)
    Sjajan post Anja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno sam je pominjala, ja nju obožavam, pa je to i očekivano. :D Gledam i Aleksandru S. i stvarno volim njene videe, jako draga devojka. :) ♥

      Избриши
  6. Ja od spimenutih pratim Janu, Mariju i Zoranu :) Volim da gledam i Bibi Andy jer ima suoer ideje i smesna je, kao i Ann Dreu. Mada ona mi se cini malko uobrazena ali ok je devojka :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ann Drea ima kvalitetne videe, ali kao što sam gore Kaći napisala, jako je neredovna. :/ Ne mogu da prosuđujem kakva je, ali videi su joj baš lepi. :) ♥

      Избриши
  7. Ja ne pratim domaće youtubere,ali post je odličan! :)

    ineslittlecloud.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post! Pratim preko 100 youtubera,uglavnom strane,a od domacih to su ti koje si nabrojala.Da te pitam,da li gledas neke youtubere (ne youtuberke,nego muske hah) ?Po meni ima super jutjubera,koji snimaju super videe ( Joe Sugg,ALfie Deyes,Caspar Lee,danisnotonfire,amazingphil,Smosh,NigaHiga,HigaTV :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do neba ti hvala na predlozima. :D Ja uopšte ne pratim muške jutjubere, ali sada baš hoću da pogledam kako to oni rade. :) ♥

      Избриши
  9. Prelep post Anjice. Sve youtuberke koje si navela pratim :) Preporucila bih ti da pogledas kanal drage devojke Aleksandre S. Njen kanal se zove Aleksandra S.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledam i Aleksandru, super mi je, dođe kao odmor za uši i oči onako mirna i draga. :) ♥

      Избриши
  10. Ja do sada bas i nisam pratila domace YouTubere, ali onda sam otkrila Janu i Emu i mnogo su mi se dopale. Zoranu bas i ne volim da gledam, posto je dosta starija od youtubera koje pratim, ali je veoma draga. Naravno, od domacih youtubera gledam i Yasserstaina, on je stvarno kralj.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, on je kralj. Do pre par meseci sam mrzela kada mi brat pusti njegov video, a sada ne propuštam nijedan. :D ♥

      Избриши
  11. Ja pratim Zorannah, BiBi Andy, The lazy WAVE, Tanja Medić, Yasserstain, xFabNiksx itd. :)
    anniesecret24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlozima, pogledaću one za koje ne znam. :)

      Избриши
  12. Emu i Anu nesto i ne pratim, ali zato Zoranu, Janu, Vinu i Mariju obozavam ih.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Sada sam saznala za jos neke jutjuberke i hvala ti na tome. Kao i ti, i ja sam nakon Bethany saznala za mnoge jutjuberke i zavolela sam da gledam takvu vrstu videa. Bukvalno sam sada opsednuta. Ja sam cula za Vinu pre nekoliko dana, ali jos uvek nisam odgledala ni jedan njen video do kraja. Uvek pocnem i prekinem iz nekog nepoznatog razloga. Ja najvise volim da pratim od balkanskih jutjuberki, Mariju Zezelj, Zoranu i Emiliju. ♥
    Sjajan post! :*

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Mici. ♥ Mene Vina nekada iznervira, nekada kaže mnogo više nego što treba, ali draga mi je prvenstveno zbog toga što je jako energična i iskrena po pitanju recenziranja, mislim da je to jako važno. ♥

      Избриши
  14. Ja od njih najviše volim Zoranu i Janu a i njih najviše pratim. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Zoranu,Janu i Anu obozavam i redovno ih pratim,aa mogla bih poceti i Vinu i Emiliju,pogledala sam ja par njihovih videa,ali ih e pratim cesto koliko bih trebala,jer u sjajne♥

    Prvi post - http://wakeupandmakeuppp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su, ali su Ana i Zorana meni nekako ispred svih ostalih. ♥

      Избриши
  16. Od svih navedenih najvise gledam Vinu, Janu i Zoranu. Mislim da su nase jutjuberke odlicne, iako nisu kao strane, stvarno je lepo gledati takve videe na nasem jeziku. Odlicno napisamo. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Stranih je mnogo, i naše su mi drage i simpatične baš zbog toga što ih je malo. ♥

      Избриши
  17. Od gore navedenih pratim Janu i Zoranu,a pogledala sam nekoliko videa ostalih, možda ih i zapratim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve su stvarno super, ali ja Anu nekako najviše preferiram. :)

      Избриши
  18. Meni je Zorana definitivno najbolja sto i ne cudi mnogo. Cesto volim da gledam i srpsku Bethany Motu - Janu Dacovic. Vinu u pocetku nisam nikako mogla da gledam. Jednostavno mi nisu prijali njeni videi medjutim sada sam opsednuta. Ostale dve nisam pogledala. Dala si mi super zanimaciju za raspust. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu:
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni u nekom periodu Vina jako prija, a u drugom uopšte ne, sve zavisi valjda od mog raspoloženja i od toga kakve videe snima. :D ♥

      Избриши
  19. Pratim dooooosta domaćih jutjuberki, i sve ove koje si navela. Preporucujem ti: Bebi Ritu, Lanu M, Anastasiju Milojević i Click4chic,njeni vlogovi će te nasmejati do suza. A nećeš zažaliti ako pogledaš kanal Sunčeve Milić ako već nisi 😊💜

    ОдговориИзбриши
  20. Ja sam odgledala jedan Anin video snimak i dobar je.Vinu trenutno obožavam i za nju sam takođe saznala spontano tako što sam istraživala onu "GlamBox kutiju" i onda sam odgledala njen video,ali tek kasnije sam je zapratila.Pratim i Janu,Mariju,Andreu,Yasserstain-a,Kovalsku..A Zorranine videe ne gledam,nekako su mi antipatični. Super post. :)

    ОдговориИзбриши