23. мај 2015.

Evrovizija - Beč 2015. ♡

Godinama, od malena, obožavam Evroviziju! Tih dana, za mene ne postoje druge teme za razgovor ili razmišljanje. Nagađam ko će pobediti, ko su favoriti, konstantno preslušavam kompozicije, prelistavam društvene mreže, pratim najnovije vesti i informacije. I samim ti, za mene je danas poseban dan. Znam da postoje ludi fanovi Evrovizije koji borave na mestu održavanja i po 10 dana, trudeći se da sve isprate, a pošto prosto nemam uslova da odem tamo, ja preko malih ekrana bodrim, pre svega našu zemlju, a onda i ostale kandidate čije pesme mi se sviđaju.


Nemoguće je ovih dana ne naići na informaciju o tome kako je naša Bojana ovogodišnji favorit, pored još par drugih zemalja. Moram da priznam da ni ja u početku nisam bila oduševljena pesmom, ali posle onako sjajnog nastupa kakav je imala, ni mene nije ostavila ravnodušnom!

Pored Bojane, dopada mi pesme predstavnice Rusije. Ako Bojana ne pobedi, nadam se da će to biti Polina. Pored Rusije, oduševljena sam i Švedskom. Sem što je izvođač prelep, scenski nastup je fantastičan, a pesma baš onakva kakva bi trebalo da bude!

Neke zanimljivosti o Evroviziji:

1. Rekord osvojenih poena drži Norveška, koja je pobedila 2009. godine. Taj rekord je 387.
2. Rekord od najviše zemalja učesnika drži Srbija, sa čak 43 zemlje.
3. Na ovom takmičenju je učestvovalo i pobeđivalo više žena, nego muškaraca.
4. Na prvoj Evroviziji u Švajcarskoj je učestvovali još samo 6 zemalja, a pobedila je predstavnica zemlje domaćina.
5. Najviše pobeda su imale pesme koje su po redosledu izvođenja bile poslednje.
6. Nikada nisu pobedile pesme koje su po redosledu izvođenja bile na mestima br. 2, 7, 16, 21, 23, 25, 16.
7. Najviše posetilaca je bilo 2001. godine u Kopenhagenu - 38.000.


U Beču su ove godine postavljeni ekrani na javnim mestima - na trgovima, železničkoj stanici ili aerodromu. Pored više trgova na kojima se nalaze ekrani, i putnicima će biti omogućeno gledanje Evrovizije. Na više mesta širom grada, postavljeni su zvučnici u šahtama. 

Ja sam spremila grickalice i sokiće, mama kolače, pa se večeras centiriramo ispred TV-a i bodrimo našu Bojanu koja peva pod rednim brojem 8. Naravno, želim puno, puno sreće i našoj susednoj Crnoj Gori, pa neka najbolji pobedi!


17 коментара:

  1. Odličan post. Moja mama je mislila da je to sinoć i čekala je jedno pola sata da počne haha. Na kraju mi je bilo žao i rekla sam joj da je danas. Da li znaš kojeg je u stvari pola Končita? Ja mislim da je muškarac. Ko ti je još favorit pored Bojane i Crnogoraca? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Končita je zapravo muško, samo što se oblači i ponaša kao žensko. :'D Kneza podržavam jer volim Crnu Goru i drago mi je što su prošli u finale, ali nisam baš nešto oduševljena pesmom. Pored Bojane, navijam za Rusiju i Švedsku. :)

      Избриши
  2. Super post, bas je zanimljiv. ♥ Bojana je stvarno savrseno pevala. Ma sve zemlje su bile odlicne. :)





    ОдговориИзбриши
  3. Jaooj i ja obozavam da gledam Evroviziju. Meni se svidja Bojanina pesma i nadam se da cemo pobediti ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Do prosle godine pomno sam pratila Euroviziju, ali od kada sam videla Moje tri na sceni bila sam razocarana. Bojana je, nasuprot tome, ove godine zaista sjajna. Bila sam malo skepticna oko pesme i njenog izvodjenja, ali mi je posle par slusanja usla u uho. Simpaticno je.♥ Inace, sjajan post.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja,iskreno da vam kazem ne gledam Evroviziju.Ali sam videla na youtubeu Bojanino izvodjenje i prelepo je slusati je.Raj za usi.Ako bih mi mogla samo reci,na kojem programu ima evrovizija i u koliko sati? ☺


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. I ja obozavam Evroviziju! Jedva dočekam finale! Takodje, Bojana je savršena. :) Odličan post!

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. I ja takodje volim ovo. Ah mi smo pod brojem 16 (ja) :((
    Meni su favoriti: Bojana, Rusija, Estonija (oni su najbolji bili, taj par sa senkama ma extra) i Knez <3
    Divan post. Moj drug je lud za evrovizijom. Srecno svima a pogotovo Knezu a i za susjede (Bojanu ♥)

    ОдговориИзбриши
  8. Meni je favortit bila Svedska, jer mu je scenski nastup bio savrsen.♥ A Boga mi i on je *-*
    A Italija mi se i nije nesto svidela a opet je mesto.☺

    ОдговориИзбриши
  9. Meni su favoriti bili Švedska, Letonija i Izrael! Ako izuzmemo nas komšije, pošto se to podrazumeva. :) Evroviziju pratim od kada znam za sebe i pre, kada sam bila manja sedela bih pred ekranom sa sveskom i olovkom u ruci i davala bodove državama. :D

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Bojanina pesma je lepša na engleskom no na srpskom. ☺ Moj favorit je bila Rusija čijim sam nastupom oduševljena--baš kao iz bajke. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  11. Obožavam Evroviziju i gledam je svake godine. Nažalost, Bojana je završila na 10-tom mestu, ali i to je svakako dobro.. valjda. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Žao mi je što je Bojana bila na 10. mestu, ali dobro, i Švedska mi se mnogoooo dopala. :)

    - > fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post. Ja takodje obozavam da gledam evroviziju i veliki sam njen fan. Mnogo mi je drago da se Bojana plasirala u finale , ali mi je zao sto je zavrsila na 10. mestu. Ponekad mi se cini da je sve ovo politika i da obicno zemlje glasaju za one susedne. No , ipak jako volim da gledam ovo takmicenje. Drago mi je sto je Rusija na drugom mestu jer mi se pesma jako dopada. Dopadaju mi se pesme sledecih drzava: Moldavije , Belgije , Albanije , Izraela , Gruzije , Islanda i Svajcerske. ♥

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Veoma originalna ideja, i divno napisan post, Anjice! Što se evrovizije tiče, kao i ti, i ja je pomno pratim svake godine, i oduševljena sam tokom gledanja! Ove godine je bilo toliko fantastičnih pjesama, stvarno. Najviše mi se dopala pobjednička pjesma, odnosno pjesma Švedske. Zaista mu je nastup savršen (kao i on, haha), pjesma odlična i veoma originalno osmišljen prikaz onih čiča-gliša, hah. Naravno, navijala sam i za Srbiju i Crnu Goru. Pjesma Crne Gore je bila okej, ali mislim da je Bojana zaslužila bolji plasman od desetog m,jesta, jer joj je pjesma fantastična! Dopao mi se i Izrael, bilo je veselo i originalno. I Rusija je bila dobra, nastup odličan, zaista čarobno! Još jednom, super postić! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Super post Anjice!
    Bilo mi bi baš drago da pogledaš moj blog.♥

    ОдговориИзбриши