18. април 2015.

The Liebster award!☺

The Liebster award je nagrada formirana za nove blogere, početnike, čiji blogovi imaju manje od 200 čitalaca. Ovaj tag nam pomaže da se prezentujemo i da jedni drugima pomognemo u cilju promovisanja bloga.

U ovom momentu, ukoliko ne grešim, nominovana sam na tri bloga, kod sjajnih devojaka, čije blogove vam preporučujem da posetite (Style On First PlaceIn my heartDiaryByZ). Hvala vam što ste me nominovale! Ako sam nominovana još negde, hvala i vama, ali sada ću odgovoriti na ova pitanja, jer bi bilo previše da odgovaram na 40, 50 ili više.

Pravila su sledeća:

- Treba da objavite link bloga osobe koja vas je nominovala.
- Odgovorite na 11 pitanja postavljenih od strane osobe koja vas je nominovala.
- Nominujte 11 blogera čiji blogovi imaju manje od 200 čitalaca.
- Kreirajte 11 novih pitanja na koja će odgovoriti osobe koje nominujete.

S obzirom na to da sam nominovana na više blogova, potrudiću se da odgovorim na sva pitanja, a ona slična ću objediniti u jedno. Razmišljala sam da li da odgovorim samo na pitanja blogerke koja me je prva nominovala, ali red je da svima izađem u susret. 

1. Zašto si odlučila da ti se blog zove baš tako?

- Moj blog se na samom početku zvao 'Anja saveti', jer je moj prvobitni cilj bio da se bavim isključivo time. Međutim, kako sam počela da se dotičem i nekih drugih tema, preimenovala sam ga. Žao mi je što je ime nešto manje originalno i što postoji više blogova sličnog imena, ali ne bih da ga menjam, jer sam se i sama navikla na njega.

2. Koliko već dugo bloguješ?

- Ne dugo, od avgusta prošle godine.

3. Šta te je navelo da otvoriš blog?

- Mnogi su mi govorili kako imam potencijala za to. U početku nisam htela, jer nisam bila sigurna u sebe i nisam znala šta bih ja tu mogla da pišem i da li ću imati dovoljno ideja, ali odlučila sam da se oprobam u tome i drago mi je što sam sada ovde gde sam.

4. Da li si ikada pomislila da napraviš svoj kanal na Jutjubu?

- Verujem da nam je svima ta ideja padala na pamet. Ne mogu da kažem da nisam razmišljala o tome, ali ja stvarno nisam za to. Ne bih imala strpljenja za snimanje, editovanje videa itd. Sem toga, radije gledam druge, nisam sigurna koliko bih se snašla u svemu tome i da li bih imala dovoljno ideja za često snimanje.

5. Koji modni detalj najviše voliš?

- Ja najviše volim kape. Žao mi je što ne mogu da ih nosim i tokom proleća i leta, i zato jedva čekam zimu! Takođe, jako volim narukvice. 

6. Koja manekenka ti je idol?

- Stvarno nemam idola u manekenskom svetu. Štaviše, ja uopšte nemam idola. Mogu da kažem samo da su mi Cara i Adriana Lima prelepe!

7. Opiši sebe u tri reči.

- Emotivna, ozbiljna i pričljiva.

8. U kojoj zemlji bi volela da živiš u budućnosti?

- Nisam razmišljala o tome... Ja volim zemlju u kojoj živim, kakva god da je, ali ako bih već morala da biram, volela bih da to bude možda Amerika.

9. Kada bi mogla da biraš između farmerki ili helanki, šta bi odabrala?

- Apsolutno farmerke!

10. Da li vežbaš?

- Nažalost - ne. Žao mi je što sam totalni antitalenat i totalni lenjivac za sport, ali ne mogu da nagovorim sebe da budem redovna u vežbanju. Sva sreća što nemam problem sa kilogramima, u tom slučaju bih morala da poradim na sebi.

11. Koje proizvode koristiš za negu lica?

- Koristim gel za čišćenje šminke, tonik za čišćenje lica, jednom nedeljno stavljam masku za lice. Pred spavanje i ujutru nakon što ustanem namažem kremu i to je uglavnom to. Ne koristim stalno iste proizvode, povremeno menjam, čim osetim da mi se koža zasitila istih.

12. Nabroj 5 blogova koje voliš da čitaš?

- Volim apsolutno sve blogove koje stalno komentarišem, tako da mi je jako teško da izdvojim samo par onih koji su mi među najdražima... ipak, to su sledeći blogovi: Tijana's diaryGirly worldStyle On First PlaceIn my heartFashionholic-yeahh. Znam da sam 100% nekog važnog zaboravila, ali samo 5 je dozvoljeno. :D

13. Napiši 3 rečenice o sebi.

- Obožavam da jedem. Mnogo volim The Sims 2. Veliki sam sanjar i volim da maštam.

14. Koju skupocenu stvar želiš imati?

- Uopšte nisam razmišljala o tome... Možda bih volela da imam neku dobru, skupocenu i lepu torbu koju bih mogla da nosim malo češće, a ne samo za posebne prilike. Ne patim za takvim stvarima, stvarno. Mada, ko se ne bi obradovao da ih dobije?

15. Kako provodiš dan?

- Sve zavisi od toga koja sam smena u školi, da li je vikend, raspust i sl. Ako uzmem u obzir prepodnevnu smenu, to ide otprilike ovako: dođem iz škole oko 2, ručam, budem na laptopu oko sat vremena, učim, slikam nešto ako pripremam post za blog, izađem malo da prošetam, vratim se i ponovim gradivo, večeram, pogledam seriju na internetu i zaspim oko 22 do 23 h, sve zavisi.

16. Šta želiš raditi u životu, odnosno koji posao smatraš savršenim za sebe?

- Novinarstvo ili uopšte nešto što je vezano za književnost. Volela bih ili da budem profesorka srpskog jezika ili da pišem za neki tinejdž časopis. 

17. Koja mesta želiš posetiti i zašto?

- Jako bih volela da posetim Pariz i Njujork. Pariz zbog Ajfelovog tornja i svih drugih znamenitosti zbog kojih je poznat, a Njujork... dovoljno je reći da je to grad koji nikada ne spava, tamo apsolutno nikada nije dosadno!

18. Šta najčešće koristiš od šminke?

- Ja uopšte ne volim da se šminkam, pa izbegavam da na dnevnom nivou nanosim neku težu šminku. Uglavnom stavim korektor, maskaru (ne uvek), i nešto na usta (uglavnom balzam za usne u boji).

19. S kim se želiš upoznati od blogera?

- Stvarno bih volela da upoznam sve blogere čije blogove redovno čitam. Ne bih nikoga posebno da izdvajam, ali kao što sam rekla, svi blogeri čije blogove redovno komentarišem su mi jako dragi i volela bih da jednom organizujemo neko okupljanje. :D

20. Omiljeni citat i zašto?

- 'Na kraju će sve biti dobro. Ako nije dobro, nije kraj'.
Taj citat me nekako motiviše. Čak i kada mi sve ide nizbrdo i kada nisam zadovoljna time kako se moj život u nekom trenutku odvija, znam da će ipak sve jednom biti okej.

21. Nabroj 5 omiljenih kozmetičkih i modnih proizvoda.

- Neću izdvajati brendove, već samo on proizvode bez kojih ne bih mogla, da to tako kažem. 
Kozmetički proizvodi: mleko za telo, maska za lice, pakovanje za kosu, krema za lice i korektor.
Modni komadi: farmerke, džemper, teksas jaknica, crne pantalone i starke.

22. Šta blogovanje znači za tebe?

- Blog je mesto na kome mogu da izrazim sebe. mesto na kome mogu da pišem o onome što volim, o onome što meni znači, mogu da delim svoje impresije sa drugima itd. Meni blogovanje stvarno mnogo znači, jer sam se prosto prilagodila na pisanje i nekako odrastam uz sve ovo. Sem toga, upoznajem osobe slične meni i baš zbog toga ovo ima poseban značaj i posebnu vrednost.

23.  Da li si ikada dobila zlonamerni komentar na blogu i kako si reagovala?

- Pre par dana sam, verovali ili ne, dobila sam svoj prvi zlonamerni komentar. Pristojno sam odgovorila na njega i stvarno se nisam potresla. Mada, kako Tijana kaže, bolje je na takve komentari i ne odgovarati.

24. Šminka ili prirodni izgled?

- Prirodni izgled, apsolutno!

25. Da li ti smeta ako je neko neredovan na blogu?

- Sve zavisi od toga šta se podrazumeva pod neredovnošću. Ako npr. neko objavi jedan post u dve nedelje, to mi smeta, ali ako npr. objavi post jednom nedeljno, zbog nedostatka vremena, to ne zameram. Mada, mislim da svaki dobar blog treba da ima bar 2 posta nedeljno.

26. Kakve blogove pratiš - moda ili lifestyle?

- Radije pratim i čitam lifestyle blogove, mislim da je modnih previše i nisu mi tako interesantni.

27. Kako sebe zamišljaš za par godina?

- Sebe zamišljam kao devojku koja sedi u biblioteci i sprema se za ispite, a posle toga ide na kafu sa drugaricama, zabavlja se, bloguje i radi sve ono što je u tom periodu života čini srećnom! :D

28. Da li voliš školu i kakav si đak?

- Ne mogu da kažem da je ne volim, jer mi brzo zafali kada je posredi neki duži raspust, ali svakako ne idem tako rado u nju. Odličan sam đak.

29. Šta misliš o ljubavi u osnovnoj školi?

- Ne volim da generalizujem, ali mislim da ljubavi u osnovnoj školi nisu dovoljno jake, jer osobe u osnovnoj nisu dovoljno zrele i sposobne da ih održavaju. Mada, postoje i izuzeci, to je sigurno. Neko je sa 14 godina mnogo zreliji od nekoga ko ima 18 ili više godina.

30. Knjige ili časopisi?

- Knjige, mada volim i časopise.

NOMINUJEM SLEDEĆE BLOGERE:


Moja pitanja:

1. Šta te je navelo da počneš sa blogovanjem?
2. Da li tvoji prijatelji i porodica znaju za postojanje tvog bloga?
3. O čemu najviše voliš da pišeš na blogu?
4. Da li više vremena provodiš ispred TV ili ispred računara?
5. Da li redovno učiš ili si 'kampanjac'?
6. Da li voliš da čitaš knjige?
7. Da li gledaš 'Pinkove zvezdice'? Ako gledaš, za koga navijaš?
8. Koja materijalna stvar koju poseduješ ti najviše znači?
9. Koji slatkiš najviše voliš da jedeš?
10. Čime fotografišeš za blog?
11. Kako sebe zamišljaš za 10 godina?

Nadam se da ćete se odazvati ovom interesantnom tagu.
U sledećem postu vas očekuje jedan DIY projekat.


20 коментара:

  1. Super je sto smo te bolje upoznali :D Jedva cekam DIY

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam da čitam ovakve postove i bukvalno sam uživala da čitam tvoj post :)


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno su pitanja interesantna, a i odgovori. Ja isto volim da menjam proizvode za negu lica. Citat bas motivise. Hvala na nominaciji <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.♥ Hvala ti sto si odgovorila i na moja ptanja. Svi odgovori su jako zanimljivi i imamo isti omiljeni citat.♣ Uzivala sam u citanju! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Bas dobar post,zanimljiva pitanja i super odgovori :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar je post i zanimljiv.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka cast onima koji su osmislili ova zanimljiva pitanja! ♥ Tag je jako ,jako zanimljiv. :)♥
    Novi post na mome blogu; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Zanmiljiv poat..
    Ja sam nova u blogovanju pa bi volela da pogledas moj rad :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Drago mi je da si odgovorila na moja pitanja. Mogu ti reci da si veoma zanimljiva osoba. I kao i ti i ja sam lenjivac sto se tice sporta i vezbam samo kada ja hocu. :D ♥
    Mnogo sam se obradovala kada sam videla da volis da citas moj blog! ♥♥♥

    P.S. Novi post na mom blogu. ♥
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, baš sam uživala čitajući ga! Jako mi je drago što ti je moj blog među 5 omiljenih!
    Propustila sam poslednjih par postova zbog putovanja, odoh da ih pročitam! Bacila sam pogled sinoć i mislim da su svi super. Sad ću natenane da ih pregledam. :)

    Novi post na blogu, recenzija ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ljubomorna! :D Oduševila sam se kada sam videla gde si putovala, tako da s nestrpljenjem iščekujem taj post. :D ♥

      Избриши
  11. Super post. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis i uclani se ako ti se svidi blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Kad si napisala da bi volela da organizujemo okupljanje bloggera ja sam samo pomislila "omg kako bi bilo kul upoznati Anju i sve ostale bloggere" i ja bih volela da se svi upoznamo i podelimo savete,i to će se desiti jednom ♥ inače odličan post :)

    Poseti moj blog → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To bi sigurno za sve nas bio doživljaj, bilo bi lepo upoznati vas. :) ♥

      Избриши
  13. Anja, super post. Zanima me kako si napravila ovo na dizajnu bloga "Anjas diary -believe in yourself" ? Pozdrav:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravila sam ga preko Pic Monkey-a. Kada uđeš na sajt, odeš na dizajn i sa strane imaš opciju 'canvas color', gde treba da otkačiš opciju 'transparent canvas'. Tada možeš da napišeš ime svog bloga. Kada to urediš, jednostavno sačuvaš sliku. Kada to želiš da postaviš na blog, odeš na 'dizajn' i jednostavno dodaš sliku umesto običnog naziva koji je do tada stajao. :)

      Избриши
  14. Super post!
    Nadam se da ces posetiti moj blog <3 jako bi mi znacilo http://vanja00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши