16. април 2015.

Preživi raskid ☺



Kao poručen, stigao mi je predlog za pisanje na ovu temu, koja će, verujem, pomoći mnogima koji nakon raskida prolaze kroz pakao. Taj pakao najčešće obuhvata gomilu proplakanih dana i noći, proklinjanje ljubavi, povlačenje u sebe, čak i prolazak kroz depresiju. Međutim, da li taj dečko, koji je trenutno tu, a vrlo brzo negde daleko, zaslužuje da dođemo u takvo stanje?

Pre svega, morate da imate na umu da smo svi mi trenutno premladi za bilo kakve ozbiljnije veze. Dobro, za sebe ne bih mogla to da kažem, ali stojim iza toga da neko sa 14 - 15 godina prosto nije sposoban da zaista voli. Naravno da može da voli svoju porodicu ili svoje prijatelje, ali je ovo o čemu pišem već neka druga vrsta ljubavi.

Raskid jeste jedan od najtraumatičnijih događaja u životu, ali ne brinite. Sve ćete to prevazići kada se suočite sa onim što vas je snašlo, kada prihvatite činjenično stanje i kada vreme učini svoj posao.

1. Ne zovite ga, ne pišite mu poruke i ne pojavljujte se na mestima na koja on često izlazi!

Time postižete samo konta efekat. On će vas verovatno odbiti i smatraće da ste previše navalentni i dosadni, što će samo potvrditi razloge zbog kojih više nije želeo da bude sa vama. Prekid svakog kontakta će najbrže zalečiti rane. Izbrišite njegov broj iz mobilnog telefona, izbacite ga iz prijatelja na Fejsbuku, izbrišite sve vaše poruke i sve zajedničke fotografije.

2. Promenite okruženje!

Naravno, ne možete i nećete otići na neko posebno putovanje, ali dovoljno je da vikend provedete kod bake i deke, kod drugarice ili nekoga drugoga sa kim ste bliski i kome neće smetati to što prosto niste voljni za zabavu. Imaćete potrebnu pažnju i nekoga da vas sasluša, a tih par dana isključite i telefon, kako niko ne bi remetio vaš mir.




3. Nemojte dugo da tugujete, povlačite se u sebe ili izolujete od društva!

Niko od vas ne zahteva da se ponašate kao i obično, tj. da budete veseli i nasmejani, ali nema potrebe ni da plačete i proklinjete sve oko sebe. Uzmite tih par dana, isplačite se i sumirajte utiske, ali nakon toga okrenite novi list u svom životu i potrudite se da krenete dalje. Socijalizujte se i nemojte da dopustite da padnete u opasnu depresiju.

4. Suzbijte bes!

Mnogi su skloni tome da nakon raskida iskaljuju svoje nezadovoljstvo i svoj bes. Često je to usmereno direktno na bivšeg partnera, ali dešava se i da posledice trpe bliski ljudi. Baš zato morate da se kontrolišete i da ne preterujete, pre svega u osveti. Time što ćete ga na neki način povrediti, nećete dovesti do toga da vaša veza bude obnovljena, a samo ćete dovesti vaš odnos u jako loše stanje. Pored toga, ni porodica ni prijatelji nisu dužni da trpe vaše nezadovoljstvo.

5.  Učinite nešto za sebe!

Mnoge devojke osećaju potrebu da nakon raskida promene nešto na sebi. Bila to frizura, odeća ili nešto treće, osećaju kao da počinju ispočetka. Izdvojte malo ušteđevine i kupite sebi majicu, cipelice, nešto od nakita ili jednostavno posetite frizera. Možete da počnete da trenirate nešto ili jednostavno vežbajte, onako za sebe.



6. Ne tražite momke slične bivšem!

Najpre se misli na momke koji su fizički slični bivšem. Morate da zaboravite na prošlost, na ono što ste imali i da se posvetite svom životu. Ne tražite priliku da uđete u novu vezu, dopustite da se to desi samo od sebe. Čak i ako vidite nekoga ko je fizički sličan njemu, nemojte da se zalećete, jer ćete na taj način samo još više oživeti uspomene i ko zna da li ćete moći da osećate ljubav konkretno prema tom dečku, a ne prema uspomenama koje imate na bivšeg.


7. Podvucite crtu ispod vaše priče!

Najvažnije je da kažete same sebi da je kraj i da je među vama konačno gotovo. Ako stalno budete gajili nade da ćete se eventualno pomiriti, biće vam potrebno mnogo vremena da ga konačno prebolite i zaboravite. 

Prosečno vreme koje je potrebno kako bi nekoga zaboravili, uglavnom je između 6 i 9 meseci. Naravno, pod uslovom da se zaista potrudite oko toga! Možda vam ovaj post trenutno nije od pomoći (i nadam se da vam sve ovo nije potrebno), ali ako se nekada nađete u ovakvoj situaciji, pokušajte da se ponašate po navedenim savetima, iskreno se nadam da će vam pomoći. 

24 коментара:

  1. Vrlo dobar i kvalitetan post Anja. u potpunosti se slažem sa tobom. Raskid je teško preboljeti, ali to se mora. :) Također jako je bitno stati na kraj i podvući crtu.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, korisni saveti. Slažem se sa tobom, ne trebamo se navikavati na nešto što kasnije ne možemo da pustimo. Možeš li napisati neki post o tome kako znati u koju si osobu zaljubljen ako stojiš između dve vatre (tj. dve osobe) ? :))

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš korisni saveti, ali meni nisu potrebni, za sada. ☺

    Novi post: teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični saveti kao i uvek! Super post Anjice. :) <3

    Novi post : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni ovo nije potrebno,ali savjeti su odlicni.Sjajan post...
    Sve si fino i detaljno objasnila,to mi se uvijek svidjalo kod tebe :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, Anja! Odlicno pises i svaki tvoj post me odusevi.
    Konkretno ovaj je, po mom misljenju, jako koristan. Saveti su bas onakvi kakve bih ja dala iz licnog iskustva. Imas lepo i zdravo razmisljanje i cini mi se da si super devojka.
    Obozavam ovu vrstu postova na tvom blogu.
    :* :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, drago mi je što ovo dolazi od osobe čiji me stil pisanja oduševljava! U poslednje vreme sam zapostavila ovakve postove, ali trudiću se da ih pišem bar na nedeljnom ili dvonedeljnom nivou. Divna si stvarno. :*

      Избриши
  7. Nemam tih problema,jer sam jelte slobodna ali nadam se da ce pomoci onima koji imaju ;-)
    loversdiy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Post je zaista sjajan. Mislim sa ce mnogo pomici onima koji imaju ovakav problem. Ja sam ipak jos 'mala' za tako nesto i zaista mi je uzasno kada cujem da devojcica od 13/14 godina ima decka,ljubi se sa njim a nakon par nedelja raskine,uh. Ja sam sada u nekoj fazi 'bojim se ljubavi-razocaracu se',ali rano je da o i cemu govorim. Bice vremena.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ♥ Naravno da će biti vremena, nema potrebe da žuriš. Najbolje je dok si sama i dok nemaš bilo kakvih problema tog tipa. S godinama se sve promeni i sve dođe jedno za drugim. :)

      Избриши
  9. super post,mada sam protiv tih veza sa 12/13/14 godina ono preko facebooka to ugh

    ОдговориИзбриши
  10. Draga nominirala sam te na zadnjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post<33
    Pogledaj moj novi post,ako ti se svidi uclani se u moj blog :** <3
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Ja ti ne mogu opisati koliko si mi pomogla ovim postom kao i svim devojkama. Toliko si ga lepo napisala da sam zatečena. Depresija je vrlo često prisutna posle raskida. Potpuno se slažem sa tobom. I mislim da je ovo jedan od tvojih najboljih postova. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Anja super post! ♥ Ja jos nisam stupila u vezi ali kad - tad nadam se da ce mi tvoji saveti pomoci.... ♥♥

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post kao i uvek.. ♥

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши