15. април 2015.

Hugo Boss Nuit Pour Femme parfem - recenzija!

Pre nešto više od mesec dana, dobila sam svoj prvi kvalitetniji i skuplji parfem. Do sada sam se mahom 'grebala' od mame ili koristila one klasične, drogerijske ili kataloške, a od sada konačno imam priliku da koristim i nešto malo kvalitetnije. Baš zato, želela sam da uradim kratku recenziju ovog parfema, kako bih vas upoznala sa njegovim mirisnim notama, njegovom postojanošću i drugim važnim karakteristikama koje mahom svi tražimo od parfema za koje izdvajamo više novca.


U pitanju je Hugo Boss - Nuit Pour Femme. Inspiran je večnom elegancijom male crne haljine i samopouzdanjem koje ona pruža ženama. Napravljen je kako bi upotpunio sofisticiranu doteranost žene pred njen večernji izlazak. Elegantan je, ženstven i namenjen savremenim ženama. Preporučuje se korišćenje za večernje, svečanije prilike.

Pripada cvetnoj mirisnoj grupi. Gornju notu čine breskva i aldehidi, srednju notu čine jasmin, ljubičica i belo cveće, a baznu notu sandalovo drvo i mahovina.


Mene je, kao i obično, najpre oduševio miris ovog parfema. Slaba sam na cvetne note, pa to samim tim nije čudno. Što se tiče njegove postojanosti - ja ga nanesem uveče, istuširam se kada dođem kući, a on se i jutro nakon toga i dalje oseća na meni. Čitala sam neke utiske na internetu, gde se nekolicina žena žali na to kako nije postojan, ali u mom slučaju se taj miris doslovno satima zadržava na koži.

Kao što se i preporučuje, ja ovaj parfem nanosim samo za večernje izlaske i uopšte neke posebnije prilike. Sasvim sigurno nije parfem za svaki dan, jer je miris dosta težak, ali za veče je idealan! Sve drugarice su me pitale koji parfem je u pitanju, što znači da ipak ostavlja trag.

Što se tiče same bočice parfema, po mom mišljenju je nešto manje prefinjena, ali svejedno je lepa i donekle elegantna. Možda bi sama bočica lepše izgledala da je na njoj, pored crne, ima i malo više zlatne boje, ali to ne umanjuje njegov kvalitet.

Što se tiče cene, ona zavisi od mililitraže parfema. Parfem koji ja imam, od 50 ml, koštao je oko 40 evra, s tim da je to bio moj rođendanski poklon. Isti parfem manje mililitraže košta i do 20 evra. Preporučujem vam da, ukoliko budete kupovali ovaj parfem, kupite manju bočicu, čisto kako bi ga isprobali i videli kako vam odgovara. Postojanost je očigledno kod svih drugačija, a i miris svakome drugačije odgovara.


Da sumiramo utiske... Miris je fenomenalan! Kao što sam napisala, nije parfem za svaki dan. Postojanost je u mom slučaju i više nego dobra, ali očigledno nisu svi istog mišljenja. Najbolje je da sami procenite ako budete imali priliku da isprobate ovaj parfem. Bočica je okej. Elegantna je, ali mogla bi da bude još elegantija. Imate zaista iskrenu preporuku sa moje strane što se tiče ovog parfema!

Da li ste imali priliku da ga isprobate? Ako jeste, kako vam se dopada? 


23 коментара:

  1. Ja sam imala ovaj parfem i predivno je mirisao.Slažem se sa tobom oko svega što si napisala,odlična recenzija

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma si ga lepo opisala. Ja veoma volim cvetne note, pa verujem da prelepo miriše.

    Novi post: teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Mislim da mi je od negde parfem poznat, ali nisam sigurna hah. Sigurna sam da prelepo miriše, zaljubljenik sam u cvetne note. :)

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Moja mama ima taj parfem. Super je, meni se baš sviđa izgled, jer volim bočice takvog oblika, praktičnije su. :)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Volela bih da npr u sledecem postu pises kako preboleti decka? Kako se naviknuti na raskid i to ? ��

    ОдговориИзбриши
  6. A ja bih volela u sledecem postu da pises o idejama za sobu DIY na primer! ;-)
    http://loversdiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična recenzija! Bolju u skorije vreme nisam pročitala. :) Što se tiče parfema, nisam ga probala, ali od čega ga prave, sigurna sam da bi mi se dopao. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. dobila si sada bolji parfem i odmah se naložila na njega, au devojko parfem košta samo 4000-5000 štas e ložiš? omg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da si malo pažljivije pročitala post, videla bi da je to poklon koji me je obradovao, kao što bi verovatno i tebe i svakog drugog. U nekom drugom slučaju ga verovatno nikada ne bih ni imala. Ne razumem čemu ovakva ogorčenost. Nisam ga recenzirala zato što toliko košta, već zato što je to PRVI malo kvalitetniji parfem koji imam i niko od tebe ne traži da bilo šta čitaš ili komentarišeš ako ti se ne dopada. Tebi je to možda SAMO, ali meni nije, jer, kao što sam rekla, meni roditelji sigurno ne bi tako lako mogli da priušte parfem koji košta 4 - 5.000 dinara. I sada ću da onemogućim anonimne komentare, pa sledeći put stani iza svog imena kada bilo šta budeš želela da mi komentarišeš.

      Избриши
  9. Odličan post. Uživala sam čitajući ga. Nadarena si za pisanje i svaka rečenica je savršeno napisana. Mogu ti reći sa sigurnošću da je ovo najbolja recenzija koju si napisala. Čitajući ovaj post nekako si me navukla da kupim ovaj parfem , što ću verovatno i učiniti u skorije vreme s obzirom da jako volim parfeme sa cvetnim mirisom. :)

    P.S. Novi post na mom blogu (Coachella) + Giveaway <3
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da lijepo mirise.Odlicne recenzija,slike su sjajne.Ma sve je super.

    ОдговориИзбриши
  11. Jako si lepo opisala ovaj proizvod i sigurno je mnogo dobar. Nazalost nisam ga probala ali nadam se da ce biti prilike.♥ I evo sada ti citam komentare i vidim negativan komentar jednog anonimca, ne znam kako moze tako nesto da kaze za tebe.Znam te preko aska ti nikad ne bi se hvalila,ti samo zelis da podelis ovo s' nama. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Recenzija je odlicna. Parfem izgleda jako lepo i ako budem u prilici volela bih da ga probam. ♥
    Ne znam kako ovu anonimnu devojku nije sramota da prokomentarise ovako post za koji si se jako potrudila. Zaista sam zacudjena njenim komentarom. Suma novca je zaista velika,ali boze moj,rec je o divnom iznenadjenju i poklonu. Zasto bi iko pokazivao ogorcenost? Ne razumem:\

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! <3 Ne želim da se obazirem na taj komentar, jer nisam imala nameru da se hvalim ili tako nešto. Nisam u ništa boljem položaju nego drugi, a to je bio samo poklon, divno iznenađenje. Ogorčenim i zavidnim ljudima ovde i nije mesto...

      Избриши
  13. Anja, super recenzija parfema. Obradovala sam se kada sam pročitala naslov i kada sam shvatila o kom parfemu se radi. Probala sam ga pošto ga moja mama ima, a inače da je ovako moj nisam. I još uvek ga koristim i malo uzimamo od mame, hehe :) Jendostavno parfem je odličan kao i tvoj post ☺

    Uradila sam tag onoga što si me nominiovala, pogledaj: http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajna recenzija! Baš bih volela da probam ovaj parfem. :)<3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post<33
    Pogledaj moj novi post,ako ti se svidi uclani se u moj blog :** <3
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Tvoje recenzije i svi postovi uopste su bas onakvi kakvi bi trebali da budu:opsirni, uredni i jednostavno sadrzajni. Mislim da si ti primer mladog blogera koji bi svi mi trebali da sledimo, svi mi koji zelimo da uspemo.
    Mislim da si jako zrela i divna, pravi primer savetodavca i pomagaca u svakom pogledu te reci.
    Sto se tice ovog posta, postovi parfema su obicno kratki, traljavi i povrsni, dok je tvoj susta suprostnost tome. Bukvalno smo svi mi u istom trenutku pozeleli da ga imamo haha.
    I sto se tice anonimnih uvreda-ma njih ce uvek biti, nije to velika stvar, vazni su ljudi koji te vole i podrazavaju, ne mozes svima ugoditi, uvek ce se neci neko kome se ne dopada tvoj rad.
    U daljem blogovanju ali i zivotu, ja tebi zelim mnogo srece i mnogo uspeha, jer si zaista divna.
    Novi post na mom blogu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, stvarno si me obradovala ovim komentarom! :) ♥ I ja tebi želim puno uspeha u blogovanju i stvarno je divno znati da postoje osobe koje iskreno znaju da pohvale nečiji trud. ♥

      Избриши