20. април 2015.

DIY: Napravi sliku na poklopcu od kutije! ♡


U naletu kreativnosti, došla sam na ideju da improvizujem sliku koja bi mogla da zauzme mesto u mojoj sobi. Pravi se vrlo jednostavno, a ja sam baš zadovoljna time kako ona na kraju izgleda. Ako želite da napravite isto, pratite korake, jer je potrebno samo malo strpljenja i kreativnosti!


Ovo su stvari potrebne na samom početku. Tu su poklopac od kutije za cipele (koji je osnova svega) blok, makaze i lepak. Blok broj 3 odgovara veličini mog poklopca, ali sasvim slobodno možete da uzmete manji ili veći, lako ćete odseći ostatak.




Ako kutija odgovara veličini vašeg papira, onda taj papir jednostavno zalepite bez dodatnog sečenja, ali ako je papir veći, svakako ga isecite i potom zalepite u unutrašnjost poklopca.


Ja sam pomoću lenjira stavila crtice na svakih 3,5 centimetara, čisto kako bih ravnomerno zalepila Washi trake po papiru. To ne morate da uradite, ali meni je tako lakše i lepše izgleda.


Potom sam vodoravno izlepila Washi trake. Na vama je da li ćete ih zalepiti na isti način ili da li ćete po belom papiru možda nacrtati ili zalepiti nešto drugo.


Na samom kraju, na vama je da odlučite kako ćete ukrasiti vašu sliku. Ja sam odlučila da to bude u cvetnom stilu, pa sam crtala, bojala, sekla i lepila vaze, cveće i slova od kojih je sastavljeno ime. Možete da lepite slike iz časopisa, da pišete određene citate i sl. Pustite mašti na volju i kreirajte svoju sliku koja će krasiti vašu sobu!

Preslatko izgleda i kada napravite više različitih slika koje drugačije ukrasite, pa ih zakačite jednu pored druge ili jednu ispod druge. Ja već imam ideju kako bi neke naredne slike mogle da izgledaju, ali neću vam pojedinačno praviti post o tome, već ću vam eventualno samo slikati i ubaciti u okviru nekog drugog posta.

Do sledećeg posta...

15 коментара:

  1. Moja sestra i ja smo pravile ovo kada smo bile male hahaha

    wildflowerforest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preeeslatko izgleda, sigurno cu napraviti nesto ovakvo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Skroz je slatko, ali mi se ne slaže uz sobu tako da ću preporučiti sestri da napravi ovako nešto. :D

    Recenzija na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan DIY.. Super post.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja i jako lijepo izgleda, svaka čast :) samo da te pitam gdje si kupila ove ljepljive trake u boji? jako mi se sviđaju :*
    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam ih preko Fejsbuk stranice 'Srećno dugmence'. Poseti ih, imaju raznih stvarčica za dekoraciju. :) :*

      Избриши
  6. Mnogo mi se dopada DIY , veoma je originalan. Inace , sve si savrseno objasnila tako da izgleda veoma lako za napraviti. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako je slatko!Mnogo mi se dopadaju tvoje DIY ideje :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ideja je sjajna. Mnogo je slatko ispala tvoja slika.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan DIY, verovatno ću ga isprobati, ako isprobam, javljam! :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Baš kreativno, super ideja, kao i slike i ceo post! <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши