22. април 2015.

Beauty Challenge: Potroši 5 proizvoda do 31. juna! ☺

Od strane Milice sa bloga The splendar of style, nominovana sam da se uključim u jedan beauty challenge. Već mesecima gledam videe ovog tipa i mnoge domaće jutjuberke su uključene u slične beauty izazove. Pristala sam da sam priključim izazovu, najpre kako bih navela sebe da aktivnije trošim proizvode koji su donekle zapostavljeni ili koje iz nekog razloga želim što pre da potrošim.


Mnogi od ovih proizvoda su dugo, dugo u mojoj kolekciji, ali vrlo često ih zamene neki drugi ili prosto ne zadovoljavaju moje potrebe. Sada ću imati motivaciju da ih češće koristim, pa ćemo po završetku challenga videti koliko sam uspela u tome. Želela bih da napomenem da mi nije toliko važno da sve potrošim, važnije mi je da budem aktivna u trošenju, jer će i pola potrošenog proizvoda biti uspeh, kada se uzme u obzir to da ih u nekom drugom slučaju možda ne bih ni koristila.



Prvi proizvod je Rosal - Shine on me balzam za usne. Imam ga već više od godinu dana i mislim da je krajnje vreme da poradim na trošenju istog. Kao što možete da vidite iz priloženog, korišćen je svega 2 ili 3 puta, ne više od toga. On mi je jedan od najvećih izazova, moraću baš da se potrudim kako bih ga potrošila. Proizvod kao proizvod nije loš, ali smatram da ima mnogo boljih istog ili sličnog cenovnog ranga.



Drugi proizvod je Avon naturals univerzalni balzam. Koristim ga najčešće za usne, zanoktice, stavljam ga oko nosa usled prehlade i sl. Proizvod je i više nego dobar, vrlo sam zadovoljna njime, ali nemam naviku da ga koristim tako često. Imam dugačke nokte, pa mi je nezgodno da uzimam proizvod iz kutijice, ali prevazići ću to sada kada sam već namerila da ga potrošim. Vrlo malo je trošen, i oko njega ću morati da se potrudim.


Treći proizvod je Avonov sprej za telo. Mnogo volim da ga koristim i koristim ga gotovo svakodnevno, pa sam želela sebi da olakšam ovaj izazov, jer smatram da ću za ta dva meseca moći da ga potrošim. Trenutno ga ima malo više od pola, pa se nadam da mi ovo trošenje neće predstavljati problem.


Četvrti proizvod je Essence I love extreme maskara. Volim ovu maskaru i dopada mi se efekat koji ona daje, ali generalno nemam tu naviku da je svakodnevno stavljam. Imam je oko tri meseca, koristila sam je svega par puta, pa bih sada želela malo više da se potrudim oko nje.


Poslednji odabrani proizvod je Rimmel Extra Super Lash maskara i došlo je vreme da i ona konačno bude bačena. Dobila sam je pre sigurno godinu dana iz HEJ!-a, kao poklon i koristila sam je nekoliko puta, ali ne toliko često koliko bih želela. U okej je stanju, sviđa mi se kako izgleda na trapavicama i zato stvarno moram da je se rešim kako se ne bi potpuno osušila.

Napraviću update krajem maja, kako bi videli gde sam stala i kako bih vam napisala koliko sam napredovala u trošenju. Srećno mi bilo! 

Što se tiče daljeg nominovanja, ja ne bih želela nikome od vas da namećem obavezu da se odazove izazovu. Bilo bi mi drago da se što više vas priključi, jer bi tako svima bilo interesantnije, ali ako to prosto ne želite, sasvim je okej. Ukoliko ste u prilici da nam se pridružite i ukoliko to želite, naravno da ste dobrodošli! 

10 коментара:

  1. Super post. Vec sam videla negde ovaj izazov i veoma je originalan. Inace sve proizvode koje si odabrala smatram za veoma kvalitetnim , tako da mozda i odradim izazov , ko zna. Videcemo. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se svida ovaj izazov. Možda ga i uradim. Inače, ja sigurno ne bi koristila nešto Rosalovo jer mi ta marka ne odgovara i to labelo mi uopce ne pomaze u ocuvanju usna, vec ih dodatno isusuje. Svakako odlican post Anja.

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si se odazvala izazovu :)


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi se sviđa ovaj izazov. I ja sam dobila ovu maskaru u HEJ!-u. Bilo je pre 2 godine. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Ja sam ovu maskaru kopila u Liliju pre par meseci. Samo što je u plavoj boji, odlična je! :))

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, kao i izazov! Slike mi se baš sviđaju. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, i čini mi se da je ovaj izazov prilično zanimljiv. Želim ti da potrošiš ove proizvode, pa taman da kupuješ nove za leto :D

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Mislim da cu uraditi ovaj Challenge.Inace si super! I nominovala sam te!
    Moj blog: http://onlyforgirls-ofg.blogspot.com/
    Novi post: http://onlyforgirls-ofg.blogspot.com/2015/04/the-liebester-award.html

    Sve pohvale! :*

    ОдговориИзбриши
  9. Izazov je stvarno interesantan. Nadam se da ces uspeti da ga ispunis.♥

    ОдговориИзбриши