25. март 2015.

Spring outfit ideas ☺

Sada, kada nam je konačno stiglo proleće, možemo da odbacimo debele zimske jakne, džempere i čizme, a da na sebe navučemo teksas i kožne jaknice, starke i sve ostale modne detalje zbog kojih smo cele zime iščekivali lepše vreme.

Ovoga puta, osmislila sam par odevnih kombinacija koje bih i ja sama rado nosila, a koje ujedno predstavljaju predloge outfita koje bi i vi mogli da isprobate ovog proleća. Krenimo!


Crne pantalone, lagana majica i bele starke su nešto što mahom najviše volim da nosim. Uz to sam dodala i ovaj prelepi ranac na tufnice. Znate da su one već neko vreme u modi, a ja se u poslednje vreme sve češće opredeljujem za njih, bilo kada je u pitanju odeća, školski pribor ili nešto drugo.



Ja jednostavno obožavam teksas! Da mogu da biram samo dva odevna predmeta koja bih nosila tokom celog proleća, to bi definitivno bili teksas jaknica i farmerke. Uz to najčešće obučem majicu u boji obuće, npr. roze majicu i roze starke, žutu majicu i žute starke itd. U tome se osećam prijatno!


I ovo je je jedna teksas kombinacija, ovaj put sa teksas prslučićem. Ispod njega možete da obučete majicu sa dobrim printom, a uz crvene starke i torbicu u istoj boji to uvek odlično izgleda!



Ovakve odevne kombinacije volim da nosim pred kraj škole, kada su temperature na vrhuncu i kada jedva čekamo da pobegnemo sa časova, od sve one sparine u učionicama. Uglavnom nosim košuljice sa rukavima koji malo prelaze preko ramena (pravila :D), a ostalo je mahom isto kao na slici. Ovo može da bude i idealno za neku rođendansku proslavu ili žurku u školi.



Ovo zasigurno nije za školu, ali je odlično za žurke, rođendanske proslave, ekskurzije i sl. Ja obožavam suknjice (pretpostavljam da to već znate iz prethodnih postova), tako da ih rado nosim kad god se stvori prilika. Cvetna majičica je prelepa, a tobica se idealno uklapa!




I, poslednja kombinacija je nešto sasvim opušteno, npr. za šetnje sa drugaricama. Preko haljinice slobodno možete da obučete i neku jaknicu, vreme je promenljivo, tako da ona nije na odmet. 

Koja odevna kombinacija se vama najviše dopada? 


15 коментара:

  1. Super kombinacije! Prva mi je omiljena. Obožavam crne pantalone, mada one nisu najbolji izbor kada napolju sija sunce iz razloga što crna boja privlači svetlost i tako me dodatno ''greju'' te pantalone. Teksas je must have svakog proleća, pa tako i ovog. Lako se kombinuje, a preslatko izgleda. :D
    Cvetni print je isto skroz kul u proleće. :)

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja licno obozavam ovakve postove.Volim i da ih pisem i da ih citam.Outfiti su savrseni,bas ono sto bih ja nosila, jedino mozda ona 5. sa rozom suknjom,kako bih rekla nije moj stil.Ali izgleda slatko.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post Anjice. Baš mi se dopadaju sve kombinacije, posebno prva i poslednja. Volim floral printove kao što je na ovoj poslednjoj haljnici. Teksas uvek tu svakako, kao i starkice. :)<3

    ОдговориИзбриши
  4. Super kombinacije.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ne znam da li jedno godisnje doba prodje bez teksasa, tako da mislim da nece ni ovo prolece. Kombinacije su ti super, bas mi se svidjaju!
    Poseti moj blog, i nov post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. I ja uvek jedva čekam da dođe proleće jer mrzim zimu i hladno vreme. Inače svi outfiti su savršeni , ali meni se najviše dopadaju 1. , 4. i 5. :*

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Bila sam došla da komentarišem tvoj prošli post, i moram ovdje eto barem reći da me onaj post iznenadio,iskreno ,ja nikad ikad nikad ikad nisam pročitala nešto zanimljivije od prošlog posta ,ja volim o onakvim stvarima čitati i imala sam mnogo toga za reći na njega ali eto ,nisam stigla ,nego tvoj blog mi je jedan od najgenijalnijih ,tvoji postovi se ne zasnivaju na tome da nam daš haljine za koje znaš da si nikad nećemo kupiti ,već ovdje sve u ovim kombinacijama su stvari koje su svakodnevne a lijepe za gledati,i to mi se posbeno sviđa ...nekako mi je sve ovde simpatično kada dođem,nego meni se od svih najviše sviđa ova posljednja kombinacija,iako ni ostale nisu za baciti <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je što uviđaš moj trud. Znaš i sama, već više puta sam pisala, da i je i meni tvoj blog genijalan, baš zato što si svoja i što pišeš o onome što tebi odgovara, bez brige o tome šta će drugi reći. :*

      Избриши
  8. Bas mi sve svidja tvoj blog! Kombinacije su super.
    Moj blog je malo drugaciji, ali ako budes imala vremena, pogledaj ga :)
    http://ilovemyblogg7.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jao zaista divne kombinacije, i odličan post svakako <3 Ipak, moji favoriti su peta i šesta kombinacija, tako su predivne!

    ОдговориИзбриши
  10. Draga nominirala sam te na posljednjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super ideje Anja.! :D

    - Pročitaj i komentariši! :D
    http://savjetik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Jako dobro osmišljeni outfiti. Teksas dodaci i Conversice su naravno neizostavne.
    -posjeti moj blog, giweaway je u tijeku :)
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Divno Anja... Jako mi se svidja..

    Posjetite moj blogg.. http://leylalittlethings.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши