05. март 2015.

Random Facts About Me ☺



Dragi moji, danas je moj rođendan, te sam tim povodom želela da vam izbacim post putem kog bi me malo bolje upoznali. Izbegavam da pišem o sebi, ali kako i sama volim da saznam nešto više o osobama čije blogove čitam, mislim da je okej da i vi saznate nešto više o meni. Naravno, ovo je samo za one koji su zainteresovani i voljni da ovo čitaju. 

- Poprilično sam zatvorena osoba.
- Riba sam u horoskopu.
- Volim da čitam i knjige kao pokloni me najviše obraduju.
- Omiljeni pisci su mi Gijom Muso, Nora Roberts i Sidni Šeldon.
- Volim psihologiju.
- Ne snalazim se najbolje u stranim jezicima.
- Nisam ljubitelj putovanja.
- Retko slušam muziku.
- Nisam ljubitelj kuvane hrane.
- Najviše volim da jedem grickalice, peciva i testenine i mogla bih da živim na tome.
- Volim kečap, ali ne volim paradajz.
- Nisam ljubitelj slatkiša. 
- Obožavam kokos - sve sa mirisom i ukusom kokosa.
- Volim salate, ruska mi je omiljena.
- Lako menjam mišljenja.
- Poprilično sam naivna. 
- Volim ljubavne komedije.
- Uzdržana sam i ne znam da budem ljubazna prema osobama koje mi nisu drage.
- Uvek sam iskrena i otvorena prema svima.
- Vrlo sam realna.
- Nisam sportski tip - ne volim da se bavim sportom.
- Ne volim da nosim trenerke i uopšte da se oblačim sportski.
- Volim životinje, ali moja mama nije oduševljena tom činjenicom.
- Mnogo sam vezanija za mamu, nego za tatu.
- Ne volim ekonomiju i i dalje se pitam zašto ja idem u tu školu.
- I leti i zimi, i dane i noći provodim u čarapama.
- Obožavam starke (imam 6 pari).
- Ne volim iznenađenja.
- Ne volim da nosim uske haljine i uopšte odeću u kojoj se ne osećam prijatno.
- Građom sam dosta sitna. Niska sam (164 cm) i teška sam oko 50 kg.
- Omiljene boje su mi crvena, roze i bela.
- Na telefonu provodim dosta vremena.
- Obožavam Anu 2 Cats, našu jutjuberku.
- Ne volim da gledam TV.
- Volim da gledam Pinkove zvezdice.
- Volim da vozim rolere.
- Jako sam posvećena školi.
- Odgovorna sam i ne podnosim kašnjenje i zaboravljanje obaveza.
- Dosta sam ozbiljna za svoje godine.
- Ne podnosim gramatičke greške ili greške u govoru. Ispravljam osobe koje su mi bliske i za koje znam da se zbog toga neće naljutiti.
- Volim da gledam meksičke serije, od malih nogu.
- Nemam pojma da pevam, užasno zvučim.
- Kada me nešto strašno povredi, neko vreme budem potpuno bezosećajna, čak i ako sam inače jako emotivna.
- Najviše bih volela da me neko tokom noći ostavi zatvorenu u DM-u.
- Više volim srednju, nego osnovnu školu.
- Tokom osnovne sam svake godine išla na takmičenja recitatora i osvajala sam gomile nagrada, a sada u srednjoj ne idem (ne znam zašto) i žao mi je zbog toga.
- Kada se iznerviram - jako brzo pričam.
- Volim da provodim vreme sama. 
- Volim nakit, ali minđuše baš i ne.
- Volim pozorište i uopšte dramska dela na pozornici.
- Ne volim da pozajmljujem svoje knjige.
- Ne mogu a da ne pomognem drugima, bez obzira na to da li su mi bliski ili ne. Držim se toga da se dobro dobrim vraća.
- Pišem levom rukom.
- Imam brata, koji je dve i po godine mlađi od mene.
- Volim da pijem kafu.
- Volim da vodim računa o svojim noktima.
- Volim The Sims 2.
- Plašim se bubavšaba i duboke vode.
- Volim da gledam tenis, vaterpolo i odbojku.
- Omiljena glumica mi je Julia Roberts, a film 'Pretty Woman' sam gledala bezbroj puta.
- Omiljeni film mi je 'A Walk to Remember'.
- U svakome i svemu pronalazim nešto pozitivno.
- Stalno bratu čitam lektire, a društvu pišem sastave. :D
- Od skoro svakog potrošenog proizvoda u kući volim da napravim nešto novo i kreativno.
- Volim zimski raspust, zbog praznika.
- Imam izuzetno svetao ten.
- Obožavam da idem u shopping.
- Obožavam poklone.
- Nije mi najprijatnije u liftovima.
- Nikada ne idem u usputne WC-ove tokom putovanja (ne znam kako uspevam :D).
- Za mene važi ona parola: 'Zašto jednostavno, kad može komplikovano?' :D
- Sve ovo što radim na internetu pomoglo mi je da se razvijem kao osoba, da steknem više samopouzdanja i pre svega da steknem mnogo novih poznanstava.

To bi bilo to od mene. Sledeći post očekujte početkom naredne nedelje, kada prođe sva euforija oko rođendanske žurke u subotu. Ljubim vas i želim vam lep vikend! 


47 коментара:

  1. Srecan rodjendan.Ni ja nisam sportski tip :)

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma smo slicne :). I ja obozavam da citam i mrzim da pozajmljujem svoje knjige. Uvek ih vrate izguzvane aaahhh :O. I vise sam vezana za mamu <3.''

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto vidiš, svi imamo neke sličnosti. :) Meni ili ne vrate, ili moram da ih molim da mi ih vrate, ili ih vrate izgužvane... užas... zato to izbegavam da radim. :D ♥

      Избриши
  3. Anjice napisala sam ti poruku na Asku, pa evo i ovdje da ti čestitam rođendan. :D Tamo sve piše pa da ne dužim. Inače, imamo ponešto zajedničkoga. :-*

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan rođendan, Anja! Želim ti sve najlepše. :)
    Jako lepo što si se potrudila i mislila na nas čak i na svoj rođendan, i obradovala nas ovim postom. Baš mi je bilo zanimljivo da čitam ove činjenice o tebi. Prilično smo različite, moram reći, ali u nekim stvarima se potpuno slažemo. Kao kod omiljenih pisaca i psihologije, na primer! :)
    Još jednom, srećan rođendan i uživaj u ovom danu. ♥

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! ♥ Već neko vreme sam planirala da vam ovaj post izbacim na svoj rođendan, bio je donekle i spreman, samo je čekao da bude objavljen. Drago mi je što imamo sličnosti, posebno u vezi omiljenih pisaca, svi su sjajni. :) ♥

      Избриши
  5. Srećan rođendan najbolja, sve najlepše i da ti se ispune sve željice (već sam ti napisala na asku, ako nisi videla evo ovde). Post je super, volim ovakve postove. I mogu ti reći da smo dosta slične. ♥♥♥

    Novi post na mom blogu + giveaway :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kaćice, hvala ti ponovo! Nemam šta više da dodam, ljubim te! :* ♥

      Избриши
  6. Meni je juce bio rodjendan. Haha,srecan rodjendan. E pa,ja volim paradajz,a ne volim kecap. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii. I ja tebi želim srećan rođendan (sa malim zakašnjenjem). :)

      Избриши
  7. Srecan rodjendan draga, da ti se sve zeljice ispune ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Pa u nekim stvarima smo slicne a u nekim i ne bas haha xd.Mogu reci da i ja mrzim kasnjenje i volim da je neko tacan npr ako sam rekla da dolazim u 12:00 onda gledam da tad i dodjem mrzim i minut kasnit haha,a pogotovo kad neko drugi kasni.Poludim.
    Ja volim paradajz,a starke hjooj *-*,najbolje.
    Odlican post.
    P.S. srecan rodjendan!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tu se potpuno slažemo. :D Ne volim kašnjenje i očekujem da drugi imaju obzira prema tome. A starke jedva čekam ponovo da nosim, brzo će nam lepo vreme. :) Hvala ti puno! ♥

      Избриши
  9. Da li je realno.Ja sam ista,ali ista.Samo 2 činjenice nisu iste.Meni je rođendan bio u ponedeljak.
    Hahaha XD

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago što smo slične, kažu mi da sam komplikovana i posebna. :D ♥

      Избриши
  10. Srećan rođendan najdražaa! <3
    Najjače 'Ne volim ekonomiju i i dalje se pitam zašto ja idem u tu školu.' :'D
    Dosta si se potrudila oko ovog posta i savršeno je 'ispao'.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) ♥ Kad je stvarno tako, pojma nemam šta ja radim u toj školi. :D

      Избриши
  11. Ne mogu da verujem, više od pola factova je isto i kod mene. Srećan rođendan, moj je za 14 dana. I dalje sam u čudu, mada, baš mi je drago što postoji neko sa kim sam toliko slična. Odličan post, sviđa mi se što nisi pisala one uobičajene stvari tipa 'omiljena boja mi je ta i ta', 'oči su mi te i te boje', 'omiljeni film mi je taj i taj'. Bilo je i toga, ali potrudila si se da napišeš i neke ne tako uobičajene činjenice (ako mogu tako da kažem). Super post stvarno, na to smo i navikli ♥ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Htela sam da kažem da nisi pisala kao da odgovaraš na pitanja iz leksikona, ali nisam se baš najbolje izrazila :)

      Избриши
    2. Naravno, razumela sam šta si htela da napišeš. Želela sam da napišem nešto što me potpuno opisuje, nisam želela da odgovaram samo na klasična leksikonska pitanja. Mislim da je ovako interesantnije. Draže mi je da čitam ovakve factove na drugim blogovima. Hvala ti puno i baš mi je drago što smo slične! ♥

      Избриши
  12. Bas je divan post, inace srecan ti rodjendan! Da ga slavis jos dugoo!
    I ja sam objavila jedan slican post na blogu pa ga mozete pogledati ako zelite
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post Anja.. ♥

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Srecan rodjendan slatkice!♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Znaju i ptice na grani više šta ti želim,a znaš i ti.Sve najbolje u životu. I dosta smo slične koliko vidim po ovim tvojim stavovima haha.:) Jedva čekam post oko rođendana.Lijep provod i uživaj,to je tvoj dan.♥

    ОдговориИзбриши
  16. Sretaaan rođendan,djevojko <3 ovim postom sam shvatila zapravo koliko smo ja i ti slične ali stvarno i ja volim mnogo psihologiju ,volim komplikovati stvari, volim vidjeti u drugima sve pozitivno ,možda se jedino razlikujemo što ja trpim i one koje ne mogu da trpim ,ali eto ,i da ja sam škorpija :D xo xo hahaha xd nego šta sam pošla reći ,ja mislim da bismo se ja i ti dobro složile zajedno ali stvarno ,npr. gledaj ovo ti ne voliš sport ni ja ,ne voliš uske haljine,tu smo ,voliš životinje ,i ja ,moja porodica me stalno zbog toga gnjavi .ahhaha xd mislim da sam našla dosta sličnosti među nama :D xo xo eto sve najbolje ti želim provedi se dobro i uvijek budi nasmijana,i uvijek nam piši ovako genijalne postove <3333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. ♥ Drago mi je što smo slične. Kažu mi da sam po mnogo čemu drugačija i da sam poprilično svojeglava, pa je lepo znati da postoji neko sličan meni. :D ♥

      Избриши
  17. Obožavam te.Ovaj post me i nasmejao i stvarno mi je drago što sam saznala nešta o tebi.Ovo za čarape me podsetilo na mene xd i srećan rođendan,koliko god kasnim ali želim ti sve najbolje.Odličan post ♥

    Poseti moj blog & učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post :) Drago mi je sto volis psihologiju :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. odlican post, super blog!
    srecan rodjendan, sa malim zakasnjenjem!
    poseti moj blog i uclani se♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Srecan ti rodjendan. Zelim ti sve najbolje u zivotu i blogovanju.
    Ovaj post je meni sjajan jer volim da citam tagove. Mogla bi da uradis jos neki. :D

    http://runa-luna-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Luna! ♥ Uradiću, drago mi je što to volite da čitate, jer i ja volim. :)

      Избриши
  21. Srecan rodjendan i sve najlepse ti zelim. Volim da upoznajem druge blogerke bolje i sada vidim da mi imamo bas mnogo toga zajednicko i bas mi je drago. Odlican post.
    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши