21. март 2015.

Pletene korpice u punom sjaju ☺

Konačno nam je stiglo i proleće! Ja sam danas posebno raspoložena, jer je to moje omiljeno godišnje doba (ako se izuzmu povremene alergije). Cveće koje sam dobila uoči rođendanske proslave, posle dve nedelje je već uvenulo, a pošto je svaki buket pun ukrasa, trakica i mašnica, iskoristila sam ovaj sunčan dan, izašla u dvorište i skidala sa njega sve ono što bi moglo da mi posluži. Naravno, ostalo je i par korpica koje sam iskoristila za odlaganje nekih stvarčica u svojoj sobi. I upravo tako sam došla na ideju da to podelim sa vama. 


U prvu korpicu ubacila sam svoje lakove za nokte. Kako bi celokupan utisak bio bolji, na dno korpice sam stavila crvenu mrežicu koja je skinuta sa jednog buketa cveća. Na gornjem delu, gde se celom dužinom proteže pletena ručka, stavila sam mašnicu, takođe u crvenoj boji.


U drugu korpicu sam ubacila nešto od nakita. Nisam želela da ubacim ogrlice ili narukvice koje su suviše tanke, jer njih više volim da držim u kutijicama za nakit. Na dno sam stavila papir na tufnice. Sa druge strane je beli na roze tufnice, ali nekako mi se više dopala ova strana. Ubacila sam ove slatke ukrase, kako bi upotpunili utisak.  


Treća korpica je poslužila za flomastere. Naravno, verovatno ću tu staviti i neki drugi školski pribor, ali oni su mi bili pri ruci. U korpicu sam uplela i jednu mašnicu, a na pletenu ručku sam zakačila još jednu. Stvarno lepo izgleda na radnom stolu. 


Volim da u svojoj sobi uvek imam nešto od slatkiša. Nisam veliki ljubitelj slatkog, ali ponekad mi se stvarno prijede, a bombone ili čokoladice kod mene u sobi znaju da stoje i mesecima. Ova korpica je super poslužila u te svrhe. 


U poslednju i najmanju korpicu, ubacila sam proizvode za usne koje najčešće koristim, kako bi mi bili pri ruci i kako ne bih morala stalno da ih tražim po celoj kući (uvek nekim čudom nestanu). 


Pozabavila sam se i teglicom. Obmotala sam je Washi trakama. Na sam vrh, stavila sam belu traku, koja nije samolepljiva. Pretpostavljam da znate o čemu se radi - to je ona traka preko koje pređete makazama, pa se onako uvije. Ima da se kupi u gotovo svim kineskim prodavnicama. Stavila sam i dve uvijene trakice, takođe skinute sa buketa cveća, a unutra sam ubacila čokoladice.

I tako je moja subota prošla u sitnom dekorisanju i preuređivanju sobe, a planiram da vam tokom proleća izbacim dosta DIY projekata i ideja kako i vi možete da se pozabavite istim. 
Nadam se da sam vam dala ideju kako da i korpice i teglice budu iskorišćene, a ne ostavljene po strani ili bačene.  Do sledećeg post,a šaljem vam veliki pozdrav!


31 коментар:

  1. Predobar ti je post Anja.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljive ieje i korpice :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe korpice! ♥
    pogledaj moj blgo i uclani se:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne ideje.Bas mi se svidja ovaj post.Takodje imam jednu korpicu u kojoj su lakovi za nokte.♥

    Novi post na mom blogu http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Slatke male korpice :) I dobre idejice
    NOVI POST:
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ideje sa korpicama su super. :)♥
    POGLEDAJ MOJ BLOG I POSTANI CITALAC,MNOGO CE MI ZNACITI; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Jooj boze,kako je izgled bloga lijep.Kad sam usla odusevila sam se naslov.Mnogo mi se dopada.
    Ideja za post ti je odlicna.Ja sam taj dan "proslavila" sa drugaricom u gradu hah.
    Sve si lijepo iskoristila,i sad mi se jedu one najljepse zeljice hah.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti. ♥ Malo sam se potrudila oko izgleda, drago mi je što ti se sviđa. :)

      Избриши
  8. Kako odličan post! Baš super ideja za dekoraciju i organizaciju! Anjice, moram da pohvalim izgled bloga, predobar je stvarno! ♥♥♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Kaćice, drago mi je što ti se dopada. ♥♥

      Избриши
  9. "... kako bi mi bili pri ruci i kako ne bih morala stalno da ih tražim po celoj kući (uvek nekim čudom nestanu). "-ovo se potpuno slažem ,ja svoj jednom vidim (msm.na labello) drugi put ,bum nema ga nestalo! hahhaha xd ali moram reći da si ovo odlično uradila ,mogla bih i ja isprobati to s korpicama,stvarno prelijepo si ih dekorisala,i da jedva čekam DIY jer ja volim to pokušavati napraviti i onda plakati jer mi ne uspije (oke šalim se haha xD)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda sve razumeš, i meni nekim čudom uvek nestaju. :D Hvala ti. ♥

      Избриши

  10. NOVI POST; ♥
    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ćao. Ja sam inače stara blogerica,haha ali sam tek nova na blogspotu. Inače da ovo 'stara' ne shvatiš pogrešno,nisam stara po starosnim godinama,nego po tome što dugo pišem. Inače sladak je postić,ja baš volim ovakve postove. Kiss i posjeti me,uskoro novi post <3

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anja, ti si jedno jako kreativno i talentovano dete! Svaka čast na ideji, drago mi je da su ti otvoreni vidici i da pružeš šansu novim stvarima i idejama. Najviše mi se sviđa to što si spremna da isto podeliš sa drugima i izneseš svoj stav, ideje i iskustva. Veliko bravo za tebe!! ☺ Takođe mi se sviđa izgled tvog bloga! Big kiss!
      http://anjasavetsamozatebe.blogspot.com/

      Избриши
    2. Joj, hvala ti puno! ☺ Ovo je stvarno lepo pročitati, drago mi je što imaš takvo mišljenje o meni. ♥

      Избриши