29. март 2015.

Nuxe kozmetika + The versatile blogger award ☺



Gledajući naše jutjuberke, pre oko mesec dana sam počela da se zanimam za Nuxe kozmetiku, o kojoj sam prethodno čula samo najbolje. Sasvim slučajno sam saznala da na njihovom sajtu postoji prijava, gde između ostalog navedete svoje lične podatke i označite kakav tip kože imate, a oni vam pošalju testere proizvoda koji bi mogli da vam odgovaraju. Ukoliko vam se dopadnu, lako možete da odete do Lilly-ja i da potražite proizvode u full size pakovanju.

Nuxe kozmetika u proseku sadrži oko 80% sastojaka biljnog porekla, ne sadrži mineralna ulja i sastojke životinjskog porekla (osim proizvoda na bazi meda). Ima linije proizvoda za lice i telo, za određene tipove kože, kao i za različite starosne granice.

Paketić je stigao za par dana, a u njemu se, pored tri testera, našla i knjižica sa njihovim proizvodima.




Pre nego što napišem ponešto o testerima koje sam ja dobila, moram da navedem da ja imam suvu kožu, a vi ćete, ako poručite testere, dobiti proizvode namenjene vašem tipu kože.

Prvi tester je Lait Demaquillant Confort, tačnije hranljivo mleko za čišćenje lica, očiju i usana. Ono dubinski čisti i uklanja šminku. Omekšava i hidrira kožu i nije ga potrebno ispirati sa lica. Sadrži 93% sastojaka biljnog porekla. Nakon njega se preporučuje korišćenje drugog proizvoda o kome ću pisati.

Taj drugi tester, predstavlja Lotion Tonique Douce, tačnije losion za lice i oči. Nakon čišćenja lica, on tonira i osvežava kožu. Takođe je smiruje i omekšava. Sadrži 97% sastojaka biljnog porekla.

Treći tester je Creme Prodigieuse Enrichie, tačnije dnevna krema. Namenjena je svim starosnim dobima sa suvom kožom. Hrani suvu kožu i ostavlja osećaj ugodnosti. Koža je, nakon korišćenja lagana, mekana i nahranjena, ali i zaštićena od negativnih faktora.


Ukoliko ste zainteresovani da probate neke od Nuxe proizvoda, prijavite se OVDE i oni će vam ih poslati na kućnu adresu, u periodu od oko nedelju dana. Važno je navesti da je sve potpuno besplatno.




Sada prelazimo na drugi deo posta.

Od strane Zrinke sa bloga DiaryByZ, nominovana sam za Versatile Blogger Award, a posle sam nominaciju dobila i od Kaće, sa bloga Fashionholic-yeahh. Hvala vam na nominacijama. ☺

Versatile Blog Award se dodeljuje svim blogerkama koje na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koje pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogova. 

7 činjenica o meni: 

1. Planiram da studiram srpski jezik i književnost.
2. U školu najčešće dođem 40 minuta ranije, jer sledeći autobus dolazi gotovo tačno u minut kada počinju časovi, a ja ne volim da kasnim, ni taj jedan minut. 
3. Volela bih da imam psa (Boo-a, maltezera ili malog nemačkog špica).
4. Mnogo volim plišane igračke.
5. Ne verujem u dnevne, mesečne, godišnje horoskope, ali verujem u karakteristike horoskopskih znakova, jer sam u potpunosti predstavnik svog znaka. 
6. Uskoro bih trebalo da dobijem persijskog belog mačka.
7. Obožavam Nutellu, ona mi je najomiljenija poslastica na svetu!

Mnogi koje ja želim da nominujem, već jesu nominovani, pa ću gledati da navedem mahom one koji već nisu nominovani. Nema veze ako napravim neki propust.


Nadam se da vam se post dopao, čujemo se prvom sledećom prilikom! 


31 коментар:

  1. Bas je super post, ono sto sam do sad probala od Nuxe kozmetike je bilo odlicno. :-)

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti ako zelis :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ♥
    Posetite moj blog nova sam ♥
    http://blogmina123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super je post! Moja mama je poručila za sebe. Hvala na nominaciji!

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican postic. Bas simpaticno izgledaju proizvodi <3

    ОдговориИзбриши
  5. Super post:-)
    Poseti moj blog i tu su 2 nova posta http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! ♥
    Tag je zanimljiv. :)

    MOJ BLOG, AKO TI SE SVIDI POSTANI CITALAC (uzvraticu ko zeli); ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post
    Uclani se u moj blog ako ti se dopada http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! ♥
    Tag je zanimljiv. :)

    MOJ BLOG, AKO TI SE SVIDI POSTANI CITALAC (uzvraticu ko zeli); ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Sada si me zainteresovala za ovaj Nuxe paketić. Odlične slike, i post mi se baš sviđa. Drago mi je da si uradila tag. <3 :)

    NOVI POST :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, Anja!❤
    Ja sam nova ovdje i puno bi mi znacio tvoj komentar. Sto nije u redu?

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post! ♥

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Hvala ti što si podelila sa nama ovo za nuxe šminku , poslaću im podatke. Nego , da li je i dostava besplatna? :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam pre čitala o toj Nuxe kozmetici, i nisam bila sigurna, ali sada si me totalno zainteresovala za nju, tako da , moram da je probam <3 :) Super, post, kao i inače :)♥
    hvala ti na nominacijii ♥♥

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post. Nego, nisi napisala da li si ti prvenstveno zadovoljna proizvodima? Bila bih ti zahvalana kad bi mi odgovorila, jer po sastavu primecujem da su kvalitetni proizvodi. :)

    NOVI POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista jesam. To su proizvodi višeg cenovnog ranga, pa sam baš zato želela da ih isprobam pre nego što se eventualno odlučim za kupovinu. Svi obavljaju svoj posao baš onako kako ja navedeno, tako da zaista nemam neke konkretne zamerke. Ko god može sebi da ih priušti, sigurno neće pogrešiti. :) ♥

      Избриши
  15. Odlican je post! Vec dugo merkam ovaj brend u Lilly-u ali mi se nekako ne uklopi u budzet i na kraju kupim nesto od Neutrogene.

    Poseti moj blog ako volis sminku: sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, višeg je cenovnog ranga, pa samim tim nije tako pristupačno, ali proizvodi su odlični, bar koliko sam ja do sada mogla da procenim. :)

      Избриши
  16. Super post, odlicna kozmetika :)

    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post. Moja mama je pre par dana porucila i valjda ce nam uskoro pristici:)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post. I ja takodje imam suvu kozu i vidjet cu da porucim. Jako si me zainteresovala za nju. Sto se tice tvog bloga prvi put ga citam i jako mi se svida. Imas bas orginalne postove i svidja mi se tvoj stil pisanja. Od sada sam clan :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Super post Anja.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Izvrstan post... Može li se to kupiti samo u Srbiji ili i vani?

    Posjeti moj blog :) Novi postovi su tu!
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini mi se da važi samo za Srbiju, ali nisam sigurna. :)

      Избриши
    2. U redu, šteta. Provjerit ću još to :)

      Posjeti moj blog :) Novi izgled je na snazi :)
      justbewhoyouwantbe.blogspot.com

      Избриши
  21. Super post, jako mi se svidja tvoj stil pisanja ❤
    Ako imas vremena pogledaj blog nova sam, hvala unapred :)
    http://jovanacorner.blogspot.com/2015/04/moj-prvi-post.html

    ОдговориИзбриши