12. март 2015.

Milena i ja u ulozi modnih kritičara ☺

Kao što ste već mogli da vidite na Mileninom blogu (OVDE), odlučile smo da se malo zabavimo i glumimo modne kritičare. Poslale smo jedna drugoj par haljina i imale smo zadatak da ih prokomentarišemo. Njene ste već mogli da pogledate u postu koji je ispisala, a moje pogledajte sada.


Milena: Haljina mi je prelepa. Iako je obična, prelepo stoji, sviđa mi se ovaj asimetrični momenat na donjem delu i jednostavno mi je mnogo lepa.

Ja: Slažem se. Volim crno - bele haljine i mislim da su idealne za devojke sa dobrom linijom. Takođe, vrlo je prikladna za sve prilike, nije provokativna i dopadaju mi se duži rukavi koje ima. Devojka koja je nosi je zgodna, njoj bi bez sumnje verovatno sve dobro stajalo. 




Milena: Lepa haljina, lep kroj, ali preterano puno šljokica i sjaja. Nekako su sve ove šljokice prejake, na nekim haljinama nije to toliko strašno, ali ovde mi se ne sviđa. 

Ja: Ne volim izreze između grudi na haljinama i za to dajem minus. Čak mi ni šljokice toliko ne smetaju, koliko mi to para oči. Donji deo haljina je lep, verovatno lepo stoji.


Milena: Jao, nešto mi je jako čudno sa ovom haljinom. Donji deo je prelep, ali gornji je čudan. Ili je manekenka pogrbljena ili je vizuelno napravljeno da ramena budu široka. Sviđa mi se čipka i sve, ali mi jako čudno izgleda na ovoj devojci.

Ja: Sviđa mi se, nije loša. Možda bih izbacila ovaj kaiš na sredini i stavila neki koji se manje primećuje (pod uslovom da je ovo haljina, a ne suknja), a gornji deo mi je super, lepo je dizajniran.


Milena: Meni je ovo preslatko za maturu. I ove šare su mi jako lepe kao i boje koje su korišćene. Ovako nešto bih nosila za maturu ili neku proslavu, prosto mi je jako lepa. 

Ja: Slažem se, i po mom mišljenju je preslatka pogodna za maturu. Generalno, volim sve haljinice ovog tipa, koje se šire na donjem delu i koje su ustručene. Baš je lepa!


Milena: Jao, Taylor, zašto ovako!? Kroj mi se sviđa i boja je slatka, ali je materijal pun nekih šljokica koje su mi užasne. Da nije imala ovaj ogromni šlep, da je samo malo manji bilo bi lepo, ovako je jako čudno, ali nije mi jasan ovaj čudni materijal koji se sija kao krljušt mi je nekako. 

Ja: Meni se sviđaju i boja i sam materijal gornjeg dela haljine, ali mi se ne sviđa šlep, mislim da je duži i širi nego što bi to trebalo da bude. Zamišljam kako bi haljina izgledala da ga uopšte nema ili da je malo manji i mislim da bi to bio pun pogodak!



Milena: Preslatka haljina. Dobro, možda je ipak top i suknja, ali mi je prelepo. Ovako nešto je za jako vitke devojke koje mogu slobodno i bez stida da pokažu svoj savršeni ravan stomak. Jako je elegantna i da je spojena, bez golog stomaka, nosila bih je na maturi. 

Ja: I meni se baš, baš sviđa. Mislim da to jeste haljina, samo što je preko stomaka providan materijal. Da je i na tom delu zatvorena, bila bi potpuno pogodna za maturu, kako je Milena i napisala. Stvarno je jako lepa i sigurno bih je nosila.


Mi smo se zabavile komentarišući, a volela bih da nam i vi napišete koje se vama haljine sviđaju, a koje ne. Bilo bi mi drago da to pročitam. 


22 коментара:

  1. Haljine su slatke. Taylor Swift mi je na ovoj dodeli nagrada bila najlepše obučena. Haljina je kao iz bajke. Oduševljena sam. ♥♥ Treća haljina je zaista lepa. A druga haljina mi se uopšte ne sviđa. Celokupan utisak o toj haljini je 0. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru. :) Ni ja nisam oduševljena drugom haljinom. Generalno nisam ljubitelj dugih haljina, ali postoje i lepi modeli, u koje ova sasvim sigurno ne spada. ♥

      Избриши
  2. Haah i ja obozavam da se igram modnog kriticara..
    http://feshalafashion.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoo ne mogu reci kako je lepa boja taylorine haljine. Sve ste detaljnonrekle i opisale odlican post ♥

    P.S. ako bi mogla da stavis malo veci font slova na blog. ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iva, i meni se boja jako dopada! ♥
      Pokušaću da izađem u susret u vezi fonta. :)

      Избриши
  4. Ideja za post je odlična. Sve haljnice su lepe, ali definitivno je najbolja ova prva. Odličan post! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar post!♥ Poseti moj blog ---> http://sandralittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Dobro ste osmislile ideju ♥ Novi post na mom bloguu,pogledajte ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar post!❤ Pogledaj moj BLOG i novi post ! --> www.sandralittleworld.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Anja ti me svakog dana sve više i više oduševljavaš! Jeste da imam samo 13 godina, ali vidim kvalitet tvojih postova!

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман13. март 2015. 18:53

    Najlepse su:1.,4.,6.super je post kao i uvek<3

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, jako zanimljiva ideja. Meni je najlepša treća haljina, mada ni za jednu ne mogu da kažem da je loša. Haljina koju je Taylor nosila mi je okej, ali je na njoj prelepo izgledala :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Druga haljina mi je najljepša! Treća haljina mi je lijepa, samo da nema remen i gornji dio izgleda kao da je malo veliki, tako mi se čini :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши