01. фебруар 2015.

January favs 2015.♡



Nisam očekivala da će januar proći ovako brzo. Kažu da je to najduži mesec u godini, ali prošao je neverovatnom brzinom. Prošli su praznici i počela je škola, a sa njom i sve druge obaveze koje su pauzirale do nedavno. Tokom januara nisam isprobala mnogo novih stvari, ali postoje one koje sam vrlo često nosila i koristila, pa želim to da podelim sa vama.


Prva stvar je ova preslatka ogrlica iz Avona. Kupila sam je još negde početkom decembra, ali nisam je mnogo nosila. Međutim, u januaru je bila vrlo čest detalj.


Druga stvar je bela narukvica. Kupljena je u sklopu, kao jedna, ali kao što možete da vidite, ima 5 tanjih narukvica, pa možete da odaberete koliko ćete ih staviti na ruku. Ona je kupljena u jednoj lokalnoj prodavnici bižuterije.


Sledeća stvar je ovaj Dahlia uljani skidač laka za nokte. Ranije sam ga konstantno koristila. U jednom trenutku sam poželela da probam neke druge, ali su mi znatno oštetili nokte, pa sam mu se ponovo vratila. Po mom mišljenju je stvarno jedan od najboljih.
Nisam želela da ubacujem lak za nokte kao favorit, jer ja generalno koristim dosta lakova i često mažem nokte. Ali, mogu da kažem da sam ovog meseca nekako najčešće nosila bordo lak.


Ovo je jedna od najboljih stvari koje sam koristila u poslednje vreme. Čitala sam dosta recenzija na internetu i svi su imali samo reči hvale za ovaj proizvod, pa sam ga i sama kupila. To je Avon univerzalni balzam. Koristila sam ga za usne i zanoktice. Ja imam vrlo suvu kožu, i na licu, i na telu, pa su mi i usne vrlo često suve. Njega sam koristila posebno preko noći i ujutru bi mi usne bile u odličnom stanju! 


Kada nisam koristila Avon balzam, onda je to bio Baby Lips. Nepogodno mi je da balzam nosim u školu, jer se zbog mojih dugih noktiju, dok ga izvadim iz kutijice, sva umažem, pa mi je Baby Lips bio praktičniji. Nisam oduševljena ovim proizvodom, kao uopšte nijednim Baby Lipsom, ali bio mi je okej za tokom dana. 


Sledeći proizvod je crni B.U. dezodorans. Ja sam neko ko se jako, jako brzo zasiti mirisa svih mogućih proizvoda. Nemam naviku da koristim iste parfeme, dezodoranse, kreme itd., jer mi posle nekog vremena više ne gode. Ovaj mi se sviđao i svakodnevno sam ga koristila, ali već je pri kraju i sigurno ću kupiti neki drugi, prvenstveno jer mi je ovaj miris već dosadio, ali je stvarno jako prijatan.


Sada sa kozmetičkih preparata prelazimo na random favorite. 
Oboožavam da pijem kafu! Bilo da je to obična turska kafa ili bilo koja kafa iz kesice, sasvim je svejedno. Važno je da u njoj bude dosta mleka, a volim i kada je hladnija. Grand Freeze je moj večni favorit, jer, kao što sam već napisala, jako volim hladne kafe, a ova je preukusna i tokom zime. Choco Banana je takođe kafa čiji miris i ukus obožavam! 



Knjiga koju sam pročitala početkom meseca, bila je knjiga 'Luda ljubav' od Aleksandre Poter. Kupljena je još na Sajmu knjiga, ali pošto sam ih dosta kupila, a dosta i dobila, nije odmah stigla na red. To je jedno vrlo lagano štivo i nešto što bi se svidelo gotovo svima koji vole sladunjave, ljubavne priče, pune komičnih delova. Po tome je Aleksandra Poter i prepoznatljiva.☺


Obožavam da nosim kape! Mislim da mi je to omiljeni modni detalj tokom zime. Ovo je jedna od onih koje sam najčešće nosila. Mrvicu pada nazad, a oko sebe ima ove sitne cirkončiće. Imam i jaknu u malo svetlijoj krem boji nego što je boja kape, pa se super slažu.

Pre 10-ak dana sam otkrila seriju Kad srce kaže da koju možete da gledate OVDE. Serija se prikazuje na jednoj hrvatskoj televiziji, ali je pratim preko interneta. Ne znam da li sam nekada ovde pisala o tome, ali ogroman sam ljubitelj meksičkih serija. Znam da ih mnogi ne vole, jer su sve vrlo slične, ali od malena stvarno volim da ih gledam i draže su mi od svih drugih.

Volim da gledam više domaće, nego strane jutjuberke (valjda su mi već sve slične i trenutno sam u toj fazi da ih manje gledam), pa sam ovog meseca otkrila više naših devojaka koje se bave time. Omiljena od svih mi je Ana Minić, a obožavam i Anu 2 Cats, koja se nije snimala već neko vreme iz zdravstvenih razloga, ali je jako simpatična i draga osoba. 

To bi bili moji favoriti meseca januara. Šta ste vi najviše koristile i šta vam se najviše dopalo tokom ovog meseca? 

34 коментара:

  1. Anjicee, super post!♥ Ja sam danas napravila blog i također sam pisala o favoritima siječnja. ☺ Pa ako možeš posjetiti moj blog, značilo bih mi. :-)♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    I ja volim da mažem nokte,uvek su namazani :D

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Baš sam pre par dana razmišljala kada sam poslednji put bila bez laka na noktima i mislim da se to nije desilo u poslednje tri godine. Prešlo mi je u naviku. :D

      Избриши
  3. Odlican post.:-)♥
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! <3

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ uclani se <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,bas imas dosta favorita hehe.Sto se tice mojih favorita imas kod mene na blogu,kapica ti je preslatka.Ja prije nisam voljela ni kape ni salove a sada jedva cekam imu da ih nosim.Svidja mi se ogrlica iz avona

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Ja šalove nikada nisam preterano volela, ali zato kape obožavam. :) Pogledaću tvoje favorite. :)

      Избриши
  6. Post je fantastičan. Ogrlica iz avona je preslatka, razmišljala sam da je kupim , ali sam odustala jer imam bas dosta nakita. Mislim da ču pročitati knjigu
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Ja sam je kupila čim je prvi put izašla u katalogu, baš mi je nekako slatka, ali većinu nakita koji odavno imam nekako sve manje nosim i zamenjujem nečim novim. Valjda sve zavisi od raspoloženja. :)

      Избриши
  7. Odlican post, sve pohvalee! ♥

    bartalove.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Baš mi se sviđaju tvoji favoriti. Slažem se za Dahlia proizvod za skidanje laka, stvarno je odličan! Ogrlica iz Avona je preslatka takođe. ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga! ♥ To je jedini skidač laka za nokte koji prija mojim noktima. :) ♥

      Избриши
  9. Hej, draga Anja, juče sam otkrila tvoj blog, i tako listajući tvoje postove vidim jedan u kome si pomenula da me stalno čitaš. Hvala ti od sca. Zapratila sam te i uzvraćam uslugu. :)
    Odličan je post, Baby Lips je definitivno nezamenljiv. :D

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! :) Prija mi tvoj način pisanja i dopada mi se tvoj rad na blogu, tako da sam već neko vreme verni čitalac. :D

      Избриши
  10. Odlična si! Pratim te već duže. Lepo razmišljaš, a posebno mi se sviđa ova Hrono ishrana. Ako možeš uradi još neki post vezan za ishranu.
    Uzvrati ako možeš i pogledaj moj blog:
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice. :) Drago mi je što ti se taj post sviđa, ali trenutno nemam u planu da pišem na istu temu, iz prostog razloga što to nije svima potrebno i postoje druge teme koje čekaju svoj red, ali čim budem imala neku interesantnu ideju ili novi način ishrane koji bi mogao da bude dobar, naravno da ću pisati i o tome. :)

      Избриши
  11. Divan je post,narukvice mi se posebno svidjaju!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican ti je post!I ceo blog je super ♥
    Svaka cast,samo tako nastavi.♥
    http://dreamgirllovefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Anja,post ti je stvarno odlican♥
    Koji font slova koristis ? :-)



    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super je!
    Želela bih da posetiš moj blog, a punoo bi mi znacilo ui da se uclaniš, nova sam
    http://milicinkutak123.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  15. Imamo isto misljenje kada je Baby lips u pitanju. :) Inace, dobila sam od drugarice knjigu Aleksandre Poter, videcu kako ce mi se svideti kada dodje na red. :) Sve u svemu, dopada mi se post. :)

    Posetite moj blog na: http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Odlično draga Anja,super post kao i svaki drugi :)♥

    ОдговориИзбриши
  17. Super ti je blog <3
    P.S. ja sam danas napravila blog tako da ako imas vremena poseti ga pliz <3
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши