10. фебруар 2015.

DIY: Orange Candle ☺

I tako meni juče tračak slobodnog vremena nije dao mira, pa sam iz čiste radoznalosti poželela da napravim nešto što mi se učinilo zanimljivim. Viđala sam ovo, ali nisam znala kako tačno izgleda u stvarnosti. Kada je bilo završeno, ugasila sam svetlo i izgledalo je tako lepo. Htela sam da vam ubacim slike i postupak pravljenja (koji je vrlo jednostavan), pa možete i sami da napravite isto. 




Sve što vam je potrebno za rad, jesu jedna pomorandža, kašika, nož i mala sveća. 


Uzmite nož i presecite pomorandžu po sredini. Ne morate da je sečete celu, suština je da isečete koru, kako bi prvo iz jednog, a posle i iz drugog dela kore mogli da izvadite jestivi deo. Ako želite da jestivi deo ostane neoštećen, onda polako presecite samo koru, a ako vam nije važno, slobodno presecite celu pomorandžu, sasvim je svejedno.




Potom, kao što možete da vidite na slici, kašikom polako pokušajte da izvadite jestivi deo iz kore. Ja ga nisam prepolovila, što sam gore navela kao mogućnost, ali vi uradite onako kako je vama najjednostavnije.


To isto ponavljamo i sa drugim delom kore.


Nožem sam iscrtala zvezdu, a posle je i izrezbarila na gornjem delu kojim se pomorandža poklapa. Možete da izrezbarite i nešto drugo, pustite mašti na volju.


Uzela sam malu sveću i stavila je u unutrašnjost donjeg dela pomorandže, a potom to preklopila gornjim delom. Uzela sam sveću sa mirisom pomorandže, ali vi odaberite bilo koju. 


I, na kraju to izgleda ovako....


Meni je sveća kratko gorela, jer sam brzo išla na spavanje, ali svejedno je normalno da pomorandža postane drugačija (trula) za par dana, a i od plamena može da poprimi crne tragove u unutrašnjosti. U suštini je to nešto što predstavlja kratkotrajno, ali lepo zadovoljstvo. 

Nadam se da vam se ovaj jednostavni DIY  projekat svideo.


35 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Jao Anja,pa nisam znala da si tako maštovita! Ovo je divno,prelijepo izgleda i bas mi se svidja.Svaka čast!❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo moram definitivno da probam.
    P.S izgled bloga je predivan

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je tako lepo!
    Definitvno ću da napravim *-*

    Poseti moj blog:
    lickadiray.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja Anja.. <3

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je prosto preslatko :*!
    P.S. Imas novi post na mom blogu, pa pogledaj ako hoces. I uclani se ako ti nije problem :).

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepo! Ja stavljam koru od pomorandze na TA pec zimi, ali ovo mi nije palo na pamet, haha. Probacu sigurno. :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Ja za tvoju ideju prvi put čujem, baš ću probati. :D

      Избриши
  8. Odlična ideja Anjice! Baš mi se sviđaju slike. :)♥

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastična ideja, nikada se ne bih toga setila. Odličan post :) ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Takodje radim kao i Luna...Ali i ovo mi izgleda skroz preslatko. :-) ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala na divnom komentaru i sto posecujes moj blog, drago mi je da ti se dopada. Uskoro cu pisati i onom psicu koji ti se dopao. :) Pohvale za ovaj post i kreativnost, definitivno cu isprobati ovo. :) Pratim te. :*

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, oduševljena sam tvojim blogom. :) Jedva čekam post o psiću, presladak je! :*

      Избриши
  12. Bas je kul. Nikada mi ne bi palo na pamet da pravim tako nesto,ali sada kada sam ovo videla sigurno cu probati. Inace blog je divan. Pratim te:)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna ideja. Jedva cekam da isprobam , sigurno savrseno mirise. *__* Hvala ti na ideji. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super! :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    P.S. Anja mozes li mi molim te odgovoriti na poruku na gmailu? :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ideja je više nego odlična! Orginalno!

    IMAM GIVEAWAY NA BLOGU!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши