19. фебруар 2015.

Avon proizvodi (recenzije) ☺


Konačno sam dobila nove Avon proizvode, koje sam nedavno naručila. Nisam htela odmah da vam pišem o njima, jer sam želela da ih istestiram, pa da vam usput napišem recenzije o njima. Uzela sam nešto na preporuku drugih, nešto što što sam već ranije koristila, ali i nešto novo, što sam želela da isprobam. Pa, krenimo...



Ovo je kremica o kojoj sam čitala dosta recenzija na blogovima. U decembru sam naručila crvenu, glicerinsku kremu, koja je verovatno bila iz limitirane Avon care kolekcije, jer je od tada nisam viđala u katalozima. Verovatno me je privuklo njeno pakovanje, ali mi se uopšte nije dopala, pre svega zbog mirisa. Prosledila sam je mami, njoj odgovara. S druge strane, ovom sam oduševljena! Nisam očekivala da jedna krema od oko 150 dinara može da bude ovako dobra. Lepo hidrira i što je meni najvažnije, jer nemam problema sa ispucalim rukama, predivno miriše, a miris se zadržava satima. Dovoljno je reći da je namažem pre škole, a i miris se i dalje oseća kada se vratim kući.




Ovu Planet spa masku za lice sam uzela po preporuci Vine, naše jutjuberke. Pre svega, dopao mi se njen miris. Miriše na neke žvake ili bombone. Nanosim je dva puta nedeljno. U mom slučaju, to je sredom i nedeljom. Pre nego što je nanesete, skinite šminku i umijte se, jer je jako važno da vam je lice čisto. Potom je u malo debljem sloju namažite po licu. Nakon 10 minuta, možete da je skinete vlažnom maramicom ili da je jednostavno isperete vodom. Kada odstoji duže od 5 minuta na licu, osećaćete da vam se koža zateže. Ako je skidate vodom, znajte da morate da isperete malo više puta, jer se ne skida odmah. Posle tretmana, koža bude meka na dodir, to je ono što ja mogu da primetim. I da, kada je stavite u ruke, ljubičaste je boje, a na licu, kada se razmaže bude bezbojna. Miris ostaje na licu sigurno još par sati nakon toga.


Često koristim ove sprejove za telo. Volim gotovo sve, posebno one koji imaju jače mirise. Ovaj sa slike je sa šljivom i vanilom i miris je predivan! Nije jak i vrlo je prijatan. Miris se zadrži na telu sigurno oko 4 - 5 sati. Naravno, u početku bude vrlo intenzivan i više se oseti, a vremenom sve manje, ali tako nešto je i za očekivati od ovakvih preparata.


Ovo je lak za nokte koji može da služi kao tretman ili završni sloj. Ja nisam oduševljena. Ne znam iz kog razloga, ali u poslednja dva - tri kataloga nemaju u ponudi base coat Ridge filling, koji sam ja obožavala. Kada bih ga stavila ispod laka, izgledalo je kao da imam gel na noktima. Ovo je nešto sasvim prosečno, isto kao i većina završnih lakova, ali nije tako loše.


Ovo je četkica za senke, koju još uvek nisam testirala, jer nisam imala posebnu priliku za to, ali dopada mi se kako izgleda. Držač je gumiran, lepo izgleda, a sama četkica je jako, jako mekana. S druge strane je mali crni aplikator, ali ne vidim neku posebnu svrhu toga. Kada je probam, javiću vam utiske.

Da li ste i vi probale neke od ovih proizvoda i da li mi preporučujete neke proizvode iz Avona? Volela bih da čujem vaša mišljenja. 


41 коментар:

  1. Super post. Inace, rekla bih da moja mama ima tu prvu kremu. Super je. Ja iz AVONA imam neku tackalicu za nokte, cetkice za nokte i imam pecate za nokte koji nicu iz AVONA vec preko internta naruceni ali mslim da su imali pre i u AVONU. Sve u svemu post je odlican... ♥ :)

    (posetite moj blog i pridruzite mu se:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.♥ I ja imam tu tačkalicu za nokte, ali moram da priznam da je najmanje koristim za nokte, samo kada imam više vremena, a više je koristim za dekoraciju nekih drugih predmeta. Mada, meni je ona okej. :)

      Избриши
  2. Bozee kako imas lijepe nokte *-*
    Ja sam zeljela da narucim ovaj sprej za tijelo ali kad sam prelistavala ovaj najnoviji katalog vidjela sam zajedno gel za tusiranje,losion za tijelo i ruke i sprej za tijelo.Uzela sam jer mi se cijena cinili preejeftina,sta mislis o tome haha xd?
    Inace post je odlican
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :* Videla sam i ja te proizvode u kompletu i baš razmišljam da li da ih uzmem ili ne, ali verovatno hoću, skroz su povoljni. :) Nisi pogrešila. :)

      Избриши
  3. Odli;na recenzija i jako mi se sviđa kako si opislae sve :)
    Jai mam Avon završni lak i meni se ne dopada :/

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Ni meni oni nisu nešto. Kažem, taj Ridge filling mi je bio dobar, a pošto njega sada nema (ne znam iz kog razloga), ostali mi se ne dopadaju. :)

      Избриши
  4. Post je predobar ♥♥
    Uclanila sam se u tvoji blog,uclani se u moj blog ako ti se dopada
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična recenzija! Nijedan od ovih proizvoda nisam probala, ali definitvno ću naručiti ovaj prvi proizvod, jer je toliko hvaljen i baš bih volela da ga i ja probam! Slike su super i nokti su ti prelepi! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kaćice.♥ Super je kremica, meni se baš dopada, a vrlo sam probirljiva kada su kreme i njihovi mirisi u pitanju. :D

      Избриши
  6. Odličan post i recenzija! Mnogo mi se sviđaju tvoji nokti. Moram da te pitam je l' su to tvoji prirodni i je l' na njima imaš lak za nokte ili gel? :)
    Sviđa mi se Planet spa maska za lice, mogla bih da je poručim samo kad bih našla svoju Avon damu haha, moraću da se raspitam po kraju ko se time bavi :D
    Sve u svemu, jako mi se dopada sve <3

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ♥ Baš sam iznenađena pohvalama na račun noktiju, jer je ovaj lak koji imam na slikama tu već oko nedelju dana, mada je u okej stanju. Menjaću ga tokom vikenda. :) Nemam gel, samo običan lak. Ne stavljam gel već oko dve godine, pokušavam da oporavim nokte. Jedan mi se stalno lomi, a ostali su u dobrom stanju. Imam lepu ploču nokta, ali su mi dosta slabi, pokušavam da ih dovedem u neko zadovoljavajuće stanje. :) Hvala ti još jednom! ♥

      Избриши
  7. Odlična recenzija, planiram sličan post uskoro sa puno Avon proizvoda. Inače, moja mama se bavi Avonom tako da uvek nešto naručujem. :D Imam ovu četkicu za senku i mogu reći da je solidna. :)


    NA MOM BLOGU JE NOVI DIY POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Angelinice. :* Moja drugarica se bavi Avonom, pa i ja svakog meseca uzmem ponešto. Može da se pronađe štošta zanimljivo. :)

      Избриши
  8. Veoma sam izbirljiva kad su parfemi u pitanju pa sam skepticna kad je porucivanje proizvoda koje pre toga nisam probala u pitanju. Ne volim ni cvetne, a ni vocne mirise, samo one neodredjene sa nekom citrusnom notom. Omiljeni parfem mi je light blue. Koji bi mi sprej za telo preporucila iz Avonove kolekcije?

    http://runa-luna-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većina ovih sprejova sadrži ili cvetne ili voćne note. Moja preporuka bi bio upravo ovaj koji sam recenzirala, a to je sprej sa šljivom i vanilom. Potpuno se oseća miris vanile i verujem da bi ti se dopao. Možeš da probaš i sa ružom i čokoladom, ali ne mogu da tvrdim da bi bila zadovoljna tim mirisom, jer se opet dosta oseća taj ružin miris. Okej je i sa smokvom i vanilom. Oni nisu preskupi i zato probaj jedan, čisto da vidiš kakav je, u svakom slučaju ćeš ga potrošiti, čak i ako ne budeš prezadovoljna. :*

      Избриши
    2. Hvala na pomoci.
      Kakav je taj od cokolade? Jel bas mirise na cokoladu i kad se naprska na kozu? :D

      Избриши
  9. Mnogo mi se sviđa ovaj post. Recenzije su odlične. Iskreno, ni meni taj lak nije nešto odličan, jer imala sam pirlike da ga isprobam i nisam oduševljena. Želim da probam onaj sprej za telo i moram da viidm gde ima da se kupi♥♥

    Pogledaj moj blog : http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dorotea. :* Probaj sprej, imaš ga u svakom Avon kalogu i stvarno nije preskup, a dosta dugo traje, bar u mom slučaju.♥

      Избриши
  10. Recenzije su bas super, ja nikada ne porucujem proizvode koji imaju odredjen miris jer sam jako probirljiva sto se mirisa tice haha :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako ti se svidja uclani se i ti u moj :)

    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Ja najčešće naručim nešto što sam već mogla da probam kod drugih, nešto što sam već imala ili nešto što je preporučeno od strane jutjuberki ili blogerki. Većinom proizvoda sam bila zadovoljna, jer ne pravim problem sa mirisima, jedino vodim računa o mirisima krema, s te strane ne mogu da koristim bilo šta. :D

      Избриши
  11. Odlicna recenzija,divni su proizvodi! Cetkica bas izgleda lepo sigurna sam da ce opravdati svoj izgled!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala sto posecujes moj blog, drago mi je kada vidim da imam redovne citaoce. :) Nisam probala nista od ovoga, ali proizvode iz planet spa kolekcije jesam i vrlo sam zadovoljna. Kuglice i little black dress parfem su Avon proizvodi bez kojih ne mogu. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! :) I meni su proizvodi iz te kolekcije generalno jako dobri i sigurno ću ih ponovo naručivati. :*

      Избриши
  13. Jako mi se sviđa način na koji pišeš postove, svaki je bolji od boljeg! <3
    Prati moj blog ako želiš pratim i ja tvoj!
    http://diyreallife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Jao, i ja sam narucila tu cetkicu za senku iz avona. Nadam se da je dobra, pored nje sam narucila i cetkicu za tecni puder i jedva cekam da stigne!
    ako zelis poseti moj blog i ako ti se dopadne uclani se, ja tvoj vec pratim
    http://vanja00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Moja mama narucuje proizvode iz avona :)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  16. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post Anja! Sve si lijepo objasnila i recenzirala.Ja imam sprej za tijelo samo je kod mene miris nara i manga i mogu ti reci da predivno mirise.Takodjer,ova kremica za ruke mi se mnogo svidja,pogotovo njen divni miris na čokoladu.Pisi još ovakvih postova ☺❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, potrudiću se da češće pišem ovakve postove.♥ Inače, probala sam i taj sprej i isto tako je predivan, apsolutno mi se dopada! ♥

      Избриши
  18. Baš mi se svidja boja laka. Inače post je dobar kao i uvek sve pohvale :-* ♥

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. ja iz avona trenutno koristim neki lak za nokte s geliranim efektom, baš je dobar.

    ОдговориИзбриши
  20. Super recenzije!Nemam ove proizvode,ali imam kremu koja nije u tubi,a ista je kao ova sa cokoladom sto si je prvo 'recenzisala',isto naravno iz Avona i iz iste kolekcije..
    girlsblog1112.blogpsot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam sada naručila tu kremu, trebalo bi da je dobijem u sledećem Avon paketu. Znam da su sve dobre, stvarno mi se sviđaju. Hvala ti. :)

      Избриши